search icon

Οικονομία

Χατζηθεοδοσίου: Να μειωθεί ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα – Δεν λύνει το πρόβλημα η επιδότηση

«Το μέτρο θα δώσει μία «ανάσα» σε περίπου 3 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων, όμως δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι λύνει ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί για μήνες την ελληνική κοινωνία», τόνισε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννης Χατζηθεοδοσίου

«Αναμφίβολα θετικό είναι το νέο πρόγραμμα επιδότησης στα καύσιμα, για το επόμενο τρίμηνο», όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, αλλά προσθέτει ότι «σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι λύνει ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί για μήνες την ελληνική κοινωνία».

Συγκεκριμένα όπως δήλωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου: Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα επιδότησης στα καύσιμα, για το επόμενο τρίμηνο θα δοθεί στους δικαιούχους το ποσό των 80 ευρώ, ως ένα αντιστάθμισμα στις πολύ μεγάλες αυξήσεις της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης που καταγράφονται το τελευταίο διάστημα. Μάλιστα για τους κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδας το ποσό της επιδότησης θα φτάσει στα 100 ευρώ καθώς, όπως είναι γνωστό, η τιμή της βενζίνης είναι ακριβότερη στα νησιά μας, συγκριτικά με την ηπειρωτική χώρα.

Πρόκειται για ένα μέτρο αναμφίβολα θετικό, καθώς θα δώσει μία «ανάσα» σε περίπου 3 εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων. Όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι λύνει ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί για μήνες την ελληνική κοινωνία και που θα συνεχιστεί, καθώς δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για την αποκλιμάκωση της κρίσης στην ενέργεια και βέβαια στις τιμές των καυσίμων.

Με επιδοματική πολιτική δεν μπορούμε ως οικονομία να πάμε μακριά. Θεωρώ επιβεβλημένο να κινηθούμε σε μία πιο δραστική λύση και αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα. Και συγκεκριμένα η μείωση αυτή να γίνει στο ποσοστό της αύξησης που σημειώθηκε τους τελευταίους μήνες, ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο και η εκτέλεση του προϋπολογισμού.

Εκτιμώ ότι αυτή η κίνηση θα συμβάλει καθοριστικά στην συγκράτηση των τιμών που για την ώρα ανεβαίνουν διαρκώς και θα ανακουφιστεί περισσότερο το καταναλωτικό κοινό.

Σε διαφορετική περίπτωση θα συζητάμε πάλι στα μέσα Σεπτεμβρίου για το Fuel Pass 3, με στόχο να γεμίσουμε μία φορά -και αν- το ντεπόζιτο μας, όπως θα γίνει δηλαδή με την παρέμβαση που ανακοίνωσε σήμερα η κυβέρνηση.

Με τον πληθωρισμό να «τρέχει», να έχουν ανατιμηθεί τα πάντα στην αγορά και με την τιμή της βενζίνης να αγγίζει σε λίγο τα 3 ευρώ το λίτρο, νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν τις αντοχές για να ανταποκριθούν στις ολοένα αυξανόμενες υποχρεώσεις τους.

Διαβάστε ακόμη:

Χρηματιστήριο: Έκανε το 3×3 και επανήλθε στις 840 μονάδες – «Ξεκόλλησαν» (επιτέλους) οι τράπεζες, κέρδη έως 4% στην ενέργεια

Ελευθέριος Μουζάκης: Ο «Πεταλούδας» διοικούσε την εταιρεία του 15 χρόνια μετά τον θάνατό του (pics)

«Village Resort & Waterpark»: Σε πλειστηριασμό το μεγάλο συγκρότημα στη Χερσόνησο (pics)

Exit mobile version