Οικονομία

Διόδια: Αλλάζει ο τρόπος πληρωμής – Έρχονται τα ηλεκτρονικά

  • newsroom


Σε εξέλιξη σημαντικά έργα υποδομών μέσω ΣΔΙΤ μεταξύ των οποίων και το καινοτόμο σύστημα των ηλεκτρονικών διοδίων με αναλογική χρέωση, όπως ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης

Σε εξέλιξη βρίσκονται σημαντικά έργα υποδομών μέσω ΣΔΙΤ μεταξύ των οποίων και το καινοτόμο σύστημα των ηλεκτρονικών διοδίων με αναλογική χρέωση.

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στον Ελεύθερο Τύπο αναφέρθηκε σε αυτά καθώς και στις εξελίξεις στα μεγάλα έργα υποδομών μέσα στο 2021 και για ολόκληρο το σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με τα έργα σε όλη τη χώρα.

Ειδικότερα ο κ. Καραγιάννης έκανε αναφορά στα ΣΔΙΤ που είναι έργα που θα γίνουν, χωρίς καθυστερήσεις και με σημαντικό αναπτυξιακό αποτύπωμα επισημαίνοντας ότι: «Ήδη έχει εγκριθεί το μεγάλο ΣΔΙΤ συντήρησης και λειτουργίας του Εξωτερικού Υδροδοτικού Συστήματος της Αθήνας προϋπολογισμού 235 εκατομμυρίων ευρώ, το νέο κτίριο στην Πειραιώς που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γ.Γ. Υποδομών, οι 17 υπερσύγχρονες, βιοκλιματικές σχολικές μονάδες στην Κεντρική Μακεδονία προϋπολογισμού 129 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και τα 3 clusters 12 Δικαστικών Μεγάρων προϋπολογισμού 310 εκατομμυρίων ευρώ σε Κρήτη, Κεντρική Μακεδονία και Κεντρική Ελλάδα».

Επίσης αναφερόμενος ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών στον προγραμματισμό του Υπουργείου στα έργα ΣΔΙΤ, τόνισε: «για το αμέσως επόμενο διάστημα βρίσκονται και άλλα σημαντικά έργα υποδομών μέσω ΣΔΙΤ συνολικού προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ, χαρακτηριστικότερα των οποίων είναι η Λειτουργία και Συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης, το Φράγμα Ενιπέα στα Φάρσαλα Θεσσαλίας και το καινοτόμο σύστημα των ηλεκτρονικών διοδίων με αναλογική χρέωση».

Με έργα αλλάζουμε τη ζωή των Ελλήνων

Ο κ. Γ. Καραγιάννης, αναφερόμενος στις εξελίξεις στα μεγάλα έργα Υποδομών μέσα στο 2021, τόνισε: «Από τη πρώτη στιγμή που αναλάβαμε, ξεμπλοκάραμε μεγάλα έργα όπως ο Βόρειος Ε65, η Γραμμή 4 του Μετρό και το Άκτιο – Αμβρακία, ενώ σύντομα θα ξεμπλοκάρει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το θέμα του δρόμου Πάτρα – Πύργος».

Για τον ΒΟΑΚ ανέφερε: «Ωριμάσαμε μεγάλα έργα που ήταν κολλημένα για χρόνια με πρώτο και κύριο το ΒΟΑΚ για τον οποίο καταθέσαμε ήδη τις μελέτες για να πάρουμε τη περιβαλλοντική αδειοδότηση για το τμήμα του ΣΔΙΤ και στις επόμενες εβδομάδες ως το καλοκαίρι θα ακολουθήσουν νέες σταδιακές υποβολές προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος. Πρόκειται αναμφίβολα για τεράστια εξέλιξη. Παραλάβαμε σκόρπιες σκέψεις και ενάμιση έτος μετά παραδίδουμε μελέτες για αδειοδότηση».

Ακόμη, μίλησε για την επανεκκίνηση σημαντικών έργων, υπογραμμίζοντας: «Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την Υποθαλάσσια Ζεύξη της Σαλαμίνας που θα υλοποιηθεί μέσω Σύμβασης Παραχώρησης, όπου μόλις στις 24 Μαρτίου καταθέσαμε την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Ακόμα, μέσα στο έτος αυτό, θα δημοπρατήσουμε τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, ένα τεράστιο έργο προϋπολογισμού άνω των 300 εκατομμυρίων ευρώ, με μεγάλη αστική σήραγγα όμοια της οποίας δεν έχει ξανακατασκευαστεί στη χώρα, όπως και τον οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη προϋπολογισμού περίπου 150 εκατομμυρίων ευρώ», είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών.

Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr

Διαβάστε ακόμα

Επίδομα 534 ευρώ: Συνεχίζεται και τον Απρίλιο η στήριξη – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

Γιάννης Mαρούλης: Το endgame για τον «μετρ των εκπτώσεων»

 

Απόρρητο Απόρρητο