Όλοι οι Έλληνες 13-74 ετών είναι πλέον χρήστες internet, και περισσότεροι από 3 στους 4 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Αυτό έδειξαν τα τελευταία στοιχεία των Focus on Tech Life Web και Focus Bari | YouGov BrandIndex μεταξύ άλλων, που παρουσιάστηκαν στο 10ο E-business & Digital Marketing World Conference 2021.

Η παρουσίαση διοργανώθηκε από την Smart Press στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου διαδικτυακά, και στην πρώτη ενότητα της πρώτης ημέρας, η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών και των μεγάλων «παικτών» του λιανεμπορίου στο e-commerce.

Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία είναι τα εξής:

  • Συγκρίνοντας την «προ & μετά Covid» εποχή παρατηρείται κυριολεκτικά εκτόξευση στα είδη που αγοράζονται online, στους διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, και σχεδόν διπλασιασμός της δαπάνης σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών online
  • Σημαντική είναι πλέον η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τους «ώριμους ενήλικες 55-64 ετών», από τους οποίους οι δύο στους τρεις κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ εννιά στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα social media.
  • Όσον αφορά στους «αμιγώς digital retailers» σε σύγκριση με τους «omnichannel big players», παρατηρούμε από στοιχεία της BrandIndex από 11/9/20 έως 23/9/21 ότι οι πρώτοι κερδίζουν σημαντικό έδαφος σε θετικό buzz και σε consideration επόμενης αγοράς, έχοντας μπει ενεργά στο top of mind των καταναλωτών, ενώ…
  • Οι «omnichannel» μεγάλοι του λιανεμπορίου διατηρούν σχετικό προβάδισμα ως προς την αντιλαμβανόμενη ποιότητα των προϊόντων τους.

Δείτε όλη την παρουσίαση εδώ