Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, που αφορούν στις πωλήσεις των C&C καταστημάτων, παρατηρείται μια ιδιαίτερη αύξηση κατά 9,7%, αν συγκριθούν οι πωλήσεις σε αξία της εφετινής εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (04/03/19-10/03/19).

Από τις μετρήσεις της Nielsen τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών στο σύνολό τους κατά 12,2%, οι οποίες άλλωστε πραγματοποιούν το 64,5% του συνολικού τζίρου του εν λόγω καναλιού. Ακολουθούν οι μεγάλες κατηγορίες των Φρέσκων και Επί Ζυγίω Προϊόντων, καθώς και των Προϊόντων Οικιακής Χρήσης & Φροντίδας, οι οποίες αναπτυχθήκαν με τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης, +6,4%.  Αυξητικά κινήθηκαν επίσης και οι κατηγορίες που αφορούν στην Προσωπική Υγιεινή, κατά +1,8% την συγκεκριμένη εβδομάδα, όπως και οι κατηγορίες Bazaar/Διαρκών αγαθών (+3,6%).  Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα η Nielsen στη δημοσιότητα την ίδια περίοδο η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου αναπτύχθηκε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε αξία, στο +23,9%. Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης το παρουσίασε η Θεσσαλονίκη με 36,4%, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τις πιο θετικές τάσεις παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα. Τα Τρόφιμα & Ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα Φρέσκα και Επί Ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης διψήφια τάση στο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ), στο +17%.