Οικονομία

ΟΑΕΔ: Πότε λήγει η προθεσμία για αιτήσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ – Ποιους αφορά

  • newsroom


Ποιες επιχειρήσεις εντάσσονται στο πρόγραμμα - Τι πρέπει να ξέρουν οι ενδιαφερόμενοι

Την ερχόμενη Δευτέρα 26 Απριλίου 2021 λήγει η προθεσμία για τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις που επιθυμούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους για συμμετοχή στο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, που αφορά την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας ανέργων έως 29 ετών που έχουν καταρτιστεί στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ιστότοπου του ΟΑΕΔ www.oaed.gr στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) που ανήκει η έδρα ή το υποκατάστημά τους.

Η συμμετοχή έχει μηδενικό κόστος και διαχειριστικό βάρος για τις επιχειρήσεις, καθώς οι ασκούμενοι αποζημιώνονται απευθείας από τον ΟΑΕΔ και δεν ενέχει κρατική ενίσχυση. Πιο συγκεκριμένα, ο ΟΑΕΔ θα καταβάλλει απευθείας στους ασκούμενους 550 ευρώ μηνιαία, καλύπτοντας κατά 100% την αποζημίωσή τους και τις ασφαλιστικές εισφορές για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και επαγγελματικό κίνδυνο. Η επαγγελματική εμπειρία θα διαρκεί 6 ώρες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα για 6 μήνες και δεν υπάρχει δέσμευση για τις επιχειρήσεις μετά το τέλος του προγράμματος.

Οι επιχειρήσεις εντάσσονται στο πρόγραμμα ανάλογα με το προσωπικό τους ως εξής:

  • Επιχειρήσεις με προσωπικό έως: 0 άτομα – Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 1
  • Επιχειρήσεις με προσωπικό έως: 1-3 άτομα – Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 2
  • Επιχειρήσεις με προσωπικό έως: 4-9 άτομα – Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 3
  • Επιχειρήσεις με προσωπικό έως: 10-19 άτομα – Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 4
  • Επιχειρήσεις με προσωπικό έως: 20-30 άτομα – Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 6
  • Επιχειρήσεις με προσωπικό έως: 31-50 άτομα – Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 10
  • Επιχειρήσεις με προσωπικό άνω των 50 ατόμων – Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 25% του απασχολούμενου προσωπικού

Στη δράση εντάσσονται επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κλάδους (κύριους ή δευτερεύοντες) με συνάφεια στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή διαθέτουν τμήματα μάρκετινγκ, καθώς και σε επιχειρήσεις που ο ιδιοκτήτης ή ένας εργαζόμενος απασχολούνται στο ψηφιακό μάρκετινγκ (δημιουργία και διαμοιρασμός ψηφιακού περιεχομένου, στρατηγικές βελτίωσης θέσης μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης, σχεδιασμός
και υλοποίηση στρατηγικής μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τρόποι χρήσης των κινητών τεχνολογιών και συσκευών, εμπειρία στο επιχειρηματικό μοντέλο του ηλεκτρονικού εμπορίου) για τουλάχιστον ένα έτος.

Οι προκηρυχθείσες θέσεις ανά ΚΠΑ2 έχουν κατανεμηθεί σύμφωνα με τον αναρτημένο πίνακα. Σε περίπτωση υπερκάλυψης των θέσεων, οι υπεράριθμες αιτούμενες θέσεις (έως 30%) θα τεθούν σε αναμονή και θα ικανοποιηθούν εφόσον υπάρξουν κενές θέσεις.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη επιχείρησης στο πρόγραμμα, είναι να μην έχει προβεί σε μείωση του προσωπικού του κατά τη διάρκεια ενός μήνα πριν από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.

Το πρόγραμμα, του οποίου ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 16.500.000 €, συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με χρηματοδότηση από την Πρωτοβουλία για την Απασχόληση των Νέων (ΠΑΝ).

Διαβάστε ακόμη:

Το τέλος της εποχής Μέρκελ: Οι διάδοχοι και οι προκλήσεις της επόμενης ημέρας

Διάγγελμα Μητσοτάκη: Ανοίγει η εστίαση στις 3 Μαΐου – Στις 10/4 τα σχολεία

Υπερκαλύφθηκε το διεθνές βιβλίο προσφορών της Πειραιώς

Απόρρητο Απόρρητο