Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προτιμούν οι καταναλωτές σε περιόδους οικονομικής κρίσης καθώς αυτά είναι πιο φθηνά για τους πελάτες των σουπέρ μάρκετ, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς ανέφερε ότι η έρευνα έδειξε ότι το 31,8% των προϊόντων που αγοράζονται από τα σουπερ μάρκετ είναι φθηνότερης ιδιωτικής ετικέτας.

Το 57,5% των καταναλωτών εκτιμούν ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι ποιοτικά εφάμιλλα με τα άλλα.

Από την άλλη πλευρά οι καταναλωτές μειώνουν τις ποσότητες που αγοράζουν, μειώνουν τις καταναλωτικές τους δαπάνες ώστε να «βγάλουν» τον χειμώνα. Αυτό έδειξε έρευνα του ΙΕΛΚΑ είπε στην ΕΡΤ ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ΙΕΛΚΑ Λευτέρης Κιοσές. Προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα, αγοράζουν το φθηνότερο προϊόν, είπε.

Διαβάστε ακόμα:

Μητσοτάκης στο Bloomberg: Καμία ανοχή στο κρεσέντο της τουρκικής ρητορικής

Απειλές για πυρηνικά και από τον Μεντβέντεφ

Νέο «χτύπημα» στη γραφειοκρατία: Έναρξη ατομικής επιχείρησης από την οθόνη του υπολογιστή σας