Καμία σχέση δεν έχουν οι τιμές διάθεσης των καυσίμων σε αυτό το lockdown σε σχέση με το πρώτο που είχε πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2020 για δύο σημαντικούς λόγους.

Ο πρώτος έχει να κάνει με την κίνηση των οχημάτων η οποία σε αυτό το lockdown καταγράφει σημαντική αύξηση ακόμη και από περιόδους που δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα οπότε η ζήτηση στα καύσιμα διατηρείται σε υψηλά επίπεδα έστω και αν καταγράφει πτώση 20-30%.

Ο δεύτερος και σημαντικός λόγος διατήρησης των υψηλών τιμών εστιάζεται στο γεγονός ότι εφαρμόζεται η νέα νομοθεσία που αφορά στη χρήση βιοαιθανόλης αλλά και στην αύξηση των τιμών που έχει επιφέρει η κρίση που έχει ξεσπάσει στη Μέση Ανατολή.

Η ελληνική αγορά καυσίμων κινείται στους δικούς της ρυθμούς, με το κύκλωμα διύλισης, εμπορίας και λιανικής να έχει προχωρήσει σε ανατιμήσεις της βενζίνης κατά αρκετά λεπτά του ευρώ το λίτρο σε σχέση με το προηγούμενους μήνες ενώ να επισημάνουμε πως στο προηγούμενο lockdown οι τιμές των καυσίμων κυμαίνονταν σε περίπου 1,2 με 1,3 ευρώ το λίτρο της αμόλυβδης και περίπου 1,05 ευρώ το λίτρο του πετρελαίου κίνησης.

Το πρώτο κύμα ανατιμήσεων αποδίδεται στην υποχρεωτική αύξηση του ποσοστού πρόσμειξης βιοαιθανόλης στα καύσιμα κίνησης.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto.gr

Διαβάστε ακόμη:

Adecco: Το 85% των θέσεων εργασίας το 2030 θα είναι σε αντικείμενα που ακόμα δεν υπάρχουν

Σούπερ μάρκετ: «Εκτοξεύτηκαν» κατά 262% οι οnline αγορές το 2020

TEKMON: Το λογισμικό που εξάγεται από τα Γιάννενα σε Λονδίνο και Μονακό