Με μία νέα δυνατότητα ενισχύθηκε το τηλεφωνικό κέντρο 1555, καθώς πλέον πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν να εξυπηρετούνται στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης με εξειδικευμένους εκπροσώπους, εκπαιδευμένους στη θεματολογία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Η διαδικασία για τον προγραμματισμό ραντεβού πραγματοποιείται μέσα από την ιστοσελίδα του 1555 με τη χρήση κωδικών Taxisnet, μέσω της υπηρεσίας ψηφιακής εξυπηρέτησης. Η νέα υπηρεσία λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00.

Το τηλεφωνικό κέντρο επισκέφθηκε η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, η οποία παρακολούθησε από κοντά τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας «Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα» καθώς και τη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού.

Η υπουργός παρακολούθησε ζωντανά τη διαδικασία ορισμού ραντεβού από τον ιστότοπο του 1555, συνομίλησε με εργαζόμενους του τηλεφωνικού κέντρου και με τον διερμηνέα νοηματικής, ενώ είδε και δοκιμαστική βιντεοκλήση μεταξύ υπαλλήλου/διερμηνέα και πολίτη με προβλήματα ακοής.

Μετά την παρουσίαση, η κα Κεραμέως δήλωσε: «Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση είναι θεμελιώδης προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε το 1555, ώστε οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα. Στεκόμαστε δίπλα σε όλους, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας κάθε πολίτη».

Διαβάστε ακόμη

Συνταξιούχοι: Τα τρία σενάρια για την ενίσχυσή τους – Πώς έχασαν 164 δισ. από τα μνημόνια

Τουρισμός: Από το μπλε του Αιγαίου στην «ασημένια» σεζόν – Η νέα ευκαιρία της Ελλάδας

ΟΠΕΚ+: Η Σαουδική Αραβία πιέζει για νέα αύξηση της παραγωγής πετρελαίου – Βουτιά στις τιμές (upd)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα