Το ενδεχόμενο να απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις που προβάλλονται στην Ευρώπη εξετάζει η Meta, μετά τις ανησυχίες ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που της ανήκουν, όπως το Facebook και το Instagram, δεν θα μπορούν να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς της ΕΕ, που θα έχουν στόχο τις καμπάνιες που γίνονται μέσω ίντερνετ.

Όπως αναφέρει το Reuters, επικαλούμενο δημοσίευμα των Financial Times, η Meta διερευνά τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να προχωρήσει σε αλλαγές στην πολιτική της σε ό,τι αφορά τις προσωποποιημένες διαφημίσεις, καθώς και τις διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου.

Εν τω μεταξύ, η Wall Street Journal αναφέρει ότι η Meta ίσως επιτρέψει στους χρήστες των Facebook και Instagram στην Ευρώπη να εξαιρεθούν από ορισμένες πολύ εξατομικευμένες διαφημίσεις και να τους προσφέρει μια έκδοση των υπηρεσιών της που θα παρέχει μόνο διαφημίσεις που βασίζονται σε ευρείες κατηγορίες.

Υπενθυμίζεται ότι οι ρυθμιστικές Αρχές της ΕΕ καταρτίζουν νέους νόμους με σκοπό να αναγκάσουν μεγάλες ομάδες του ίντερνετ να αποκαλύψουν περισσότερα για τους πολιτικούς που βρίσκονται πίσω από τις καμπάνιες στο ίντερνετ και τους χρήστες που στοχεύουν.

Οι νέοι νόμοι θα τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος.

Διαβάστε ακόμη

Νίκος Βαφειάς: Στο κατώφλι των 100 πλοίων ο Όμιλος (pics)

Εφορία: Μαζικό «ξεκαθάρισμα» οφειλών και επιστροφών φόρων για να εκταμιευτούν τα… ρέστα

Γκουτέρες: «Ο άνθρωπος αντιμετωπίζει τον πλανήτη σαν χωματερή – Να ενισχυθούν οι κυκλικές οικονομίες»