search icon

Τεχνολογία

Netflix: Δεν αποδίδει για το brand ο πόλεμος με τους «δανεικούς» κωδικούς

Οι απόψεις των χρηστών έχουν επηρεαστεί παρότι η πλειονότητα των χρηστών δεν έχει ακόμη υποχρεωθεί να «χωρίσει» τους λογαριασμούς

Κακές για τη φήμη του φαίνεται να είναι τελικά οι προσπάθειες του Netflix να περιορίσει την τακτική των «δανεικών» κωδικών, τους οποίους χρησιμοποιούν πολλοί χρήστες.

Ειδικότερα, σύμφωνα με νέα έρευνα από την εταιρεία MoffettNathanson, η πλειονότητα όσων μοιράζονται λογαριασμούς με φίλους ή συγγενείς από άλλα σπίτια έχουν πλέον αρνητική άποψη για το Netflix. Βάσει στοιχείων από 19.000 ενήλικες στις ΗΠΑ, προκύπτει μάλιστα ότι περισσότερο επηρεάστηκαν οι νέοι: Περίπου επτά στους 10 διαχειριστές λογαριασμών και σχεδόν τέσσερις στους πέντε χρήστες δανεικών κωδικών κάτω των 35 ετών έχουν πλέον αρνητική άποψη για το Netflix. Εντυπωσιακό είναι επίσης ότι το 49% των νέων που δεν μοιράζονται κωδικούς με άλλους έχει αρνητική άποψη.

Τα αισθήματα αυτά εντείνονται, διότι η πλειονότητα των κοινών λογαριασμών αφορούν συγγενείς. Συγκριμένα σύμφωνα με την έρευνα, ο συχνότερος «δανεισμός» κωδικών γίνεται μεταξύ γονέων και παιδιών (42%), αδερφών (24%) και πιο μακρινών συγγενών (17%), οι οποίοι μένουν βέβαια σε διαφορετικά σπίτια. Το υπολειπόμενο 17% μόνο αφορά κοινούς λογαριασμούς μεταξύ φίλων.

Tο πιο εντυπωσιακό στα ευρήματα της MoffettNathanson είναι ότι οι απόψεις των χρηστών έχουν επηρεαστεί παρότι η πλειονότητα των χρηστών δεν έχει ακόμη υποχρεωθεί να «χωρίσει» τους λογαριασμούς. Όταν διενεργήθηκε η έρευνα φέτος, μόλις το 23% των χρηστών που μοιράζονται λογαριασμούς είχε λάβει προειδοποίηση από τη Netflix για πιθανή παραβίαση των κανονισμών. Από αυτούς, βέβαια, το 72% έχασε έκτοτε πρόσβαση στους λογαριασμούς του.

Ο στόχος

Στόχος του Netflix είναι οι χρήστες αυτοί να δημιουργήσουν δικούς τους ξεχωριστούς λογαριασμούς και κατ’ επέκταση να αυξηθούν τα έσοδα ανά πελάτη για την πλατφόρμα. Περίπου ένας στους πέντε χρήστες που μοιράζεται λογαριασμό στις ΗΠΑ δηλώνει ότι έφτιαξε ήδη ή σκοπεύει να φτιάξει δικό του λογαριασμό. Το ποσοστό αυξάνεται στο 32% για όσους έχασαν μέσα στον χρόνο πρόσβαση στην πλατφόρμα.

Διαβάστε ακόμη

Πάει για Μάρτιο (και βλέπουμε) η εξαγορά για τις καταπατημένες εκτάσεις

Δήμος Αθηναίων: Παραμονή Πρωτοχρονιάς στην πλατεία Συντάγματος – Οι εκδηλώσεις (pics)

ΑΑΔΕ: Έως πότε θα λειτουργούν οι ψηφιακές εφαρμογές για το 2023

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version