Αρκετοί πολίτες στις ΗΠΑ κόβουν τις συνδρομές streaming λόγω των διογκωμένων τιμών τους σε συνάρτηση με το αυξανόμενο κόστος ζωής προσπαθώντας να περιορίσουν τα έξοδά τους.

Οι αποχωρήσεις πελατών σε υπηρεσίες streaming premium αυξήθηκαν στο 6,3% τον Νοέμβριο, από 5,1% ένα χρόνο νωρίτερα. Περίπου το ένα τέταρτο των συνδρομητών στις ΗΠΑ σε μεγάλες υπηρεσίες streaming (Apple TV+, Discovery+, Disney+, Hulu, Max, Netflix, Paramount+) έχει ακυρώσει τουλάχιστον τρεις από αυτές τα τελευταία δύο χρόνια, σύμφωνα με δεδομένα Νοεμβρίου από τον πάροχο συνδρομών-αναλυτικών στοιχείων Antenna.

Πριν από δύο χρόνια, ο αριθμός αυτός ήταν 15%, σημάδι ότι οι χρήστες streaming γίνονται όλο και πιο ευμετάβλητοι. Υπό την πίεση να βελτιώσουν την κερδοφορία τους, οι εταιρείες αυτές δοκιμάζουν μια σειρά από τακτικές για να διατηρήσουν τους πελάτες τους, όπως προσφέρουν χαμηλότερου κόστους συνδρομές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις αλλά και συνεργάζονται με ανταγωνιστές για πακέτα προσφορών, ή παρέχουν εκπτώσεις και μήνες χωρίς χρέωση.

Το Netflix έχει εδώ και καιρό το χαμηλότερο ποσοστό φυγής πελατών μεταξύ των μεγάλων streamers, όπως μεταδίδει η Wall Street Journal. Ένα στα τέσσερα άτομα που ακυρώνουν μια premium υπηρεσία streaming συνήθως εγγράφονται εκ νέου σε αυτήν εντός τεσσάρων μηνών, ένα στα τρία εντός επτά μηνών και ένα στα δύο μέσα σε δύο χρόνια.

Ένας τρόπος που οι υπηρεσίες προσελκύουν παλιούς, αλλά και νέους χρήστες, είναι παρέχοντας προγράμματα με διαφημίσεις. Περισσότερο από το ένα τρίτο των νέων πελατών του Netflix στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο επέλεξαν το πακέτο με τις διαφημίσεις, σε σύγκριση με 11% ένα χρόνο νωρίτερα, όταν παρουσιάστηκε η εν λόγω έκδοση.

Διαβάστε ακόμη

Σκρέκας: Από τον Μάρτιο μείωση τιμών στα ράφια – Έλεγχοι σε 2 εταιρείες βρεφικού γάλακτος (vid)

Μιλάνο: Τα πρωτοχρονιάτικα πυροτεχνήματα αύξησαν την ρύπανση κατά 500% (vid)

Bella Vita: Ξανά στο σφυρί και με «σκόντο» το διαμάντι των Παξών (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ