Η Telegraph ενόψει της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου έκανε έρευνα για το ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι τουρίστες και ποιοι οι λιγότερο.

Στο πλαίσιο της έρευνας, συγκεντρώθηκαν απόψεις από ειδικούς του τουριστικού κλάδου σε τέσσερις χώρες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υπερτουρισμού: την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία και τη Γαλλία.

Τα αποτελέσματα δεν έρχονται να ανατρέψουν κάποια από τα γνωστά στερεότυπα.

Οι φασαριόζοι Άγγλοι, οι γενναιόδωροι Αμερικανοί

Για παράδειγμα, οι Άγγλοι τουρίστες εκτιμώνται για την κομψότητα και την ευγένειά τους στα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια, ωστόσο οι επαγγελματίες παραπονιούνται ότι προτιμούν να επικοινωνούν αποκλειστικά στη μητρική τους γλώσσα. Το συγκεκριμένο παράπονο καταγράφηκε ιδιαίτερα έντονα από ξενοδόχους στη Βόρεια Γαλλία.

Στην Ελλάδα, δεν λείπουν τα σχόλια για τις συχνά άσχημες συμπεριφορές Βρετανών σε χώρους εστίασης και μπαρ, ενώ αντίστοιχες παρατηρήσεις γίνονται και για τους Γερμανούς τουρίστες σε παραλιακές περιοχές της Ισπανίας. Παράλληλα, στους Γερμανούς αναγνωρίζεται η εκτίμησή τους για την ιστορία και ο σεβασμός προς τους πολιτιστικούς χώρους.

Αναφορικά με τους επισκέπτες από χώρες εκτός Ευρώπης, οι Αμερικανοί περιγράφονται ως ιδιαίτερα γενναιόδωροι, ενώ οι Κινέζοι χαρακτηρίζονται τόσο διακριτικοί όσο και σπάταλοι. Ωστόσο, στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στη Σαντορίνη, κάτοικοι παραπονιούνται για την υπερβολική τους διάθεση να φωτογραφίζονται: «Γεμίζουν τις ταράτσες μας με selfies», αναφέρει χαρακτηριστικά μια μαρτυρία.

Όσον αφορά τουρίστες από λατινογενείς χώρες, οι Ιταλοί παρουσιάζονται ως ιδιαίτερα θερμοί ταξιδιώτες, με έντονο πάθος για την κουζίνα και τις τέχνες. Η ίδια κριτική ασκείται και στους Γερμανούς τουρίστες σε ορισμένα ισπανικά παραθαλάσσια θέρετρα. Για τους Γερμανούς σχολιάζουν επίσης τον σεβασμό τους για τους χώρους και τον ενθουσιασμό και το πάθος τους για την ιστορία.

Τέλος, οι Γάλλοι περιγράφονται ως «εκλεπτυσμένοι», «πάντα προσεγμένοι και καλοντυμένοι», με υψηλό μορφωτικό επίπεδο και γοητευτική παρουσία, αν και φαίνεται να δυσκολεύονται να συνδεθούν με άλλους ταξιδιώτες.

Διαβάστε ακόμη  

ΙΚΕΑ και κεφτεδάκια: Πώς μια συνταγή από την Τουρκία έγινε στρατηγικό εργαλείο παγκόσμιας επιτυχίας (pics + tweet) 

Ισπανία: Πόσα δισ. ευρώ μπορεί να κοστίσει το μπλακάουτ 

Τα χειροποίητα παπούτσια που λατρεύουν οι CEOs στο Λονδίνο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα