Εχοντας ένα χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων ανά την Ελλάδα, με νέες επενδύσεις και εξαγορά 5 ξενοδοχείων σε Μύκονο και Κέρκυρα, ο Ομιλος Νίκου Δασκαλαντωνάκη-Grecotel δίνει ισχυρό μήνυμα για τον τουρισμό και την ανάπτυξη της χώρας.

«Στην Ελλάδα έχουμε πλέον το καλύτερο τουριστικό προϊόν της Ευρώπης», δηλώνει η Managing Director της Grecotel Μάρι Δασκαλαντωνάκη. «Ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας έχουν εργαστεί πιο σκληρά από ποτέ ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες για την ασφαλή διακίνηση των πολιτών και τις διακοπές τους. Η Γερμανία μάς εμπιστεύτηκε και ξεκίνησε με δύναμη με πτήσεις από πολλά αεροδρόμια. Οι χώρες της Κεντρικής Ευρώπης όπως το Βέλγιο, η Αυστρία, το Λουξεμβούργο, η Ελβετία κ.ά. έκαναν το ίδιο και τους ευχαριστούμε. Εχουμε ανοίξει την αγκαλιά μας στη Ρωσία και ελπίζουμε στη βούληση των κυβερνήσεων ώστε να ξεκλειδώσει η τρίτη πιο σημαντική αγορά για τη χώρα μας».

Ο Ομιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel είναι εδώ και μισό αιώνα ηγέτης στον ελληνικό τουρισμό διαθέτοντας ένα χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων σε δημοφιλείς προορισμούς και συγκεκριμένα στα νησιά Κρήτη, Κέρκυρα, Μύκονο, Ρόδο, Κω και στα ωραιότερα μέρη της ενδοχώρας και της ακριτικής Ελλάδας όπως σε Αθήνα, Σούνιο, Πελοπόννησο, Χαλκιδική, Λάρισα και Αλεξανδρούπολη. Στις ξενοδοχειακές μονάδες που διαχειρίζεται έχει δυναμικότητα φιλοξενίας που υπερβαίνει τα 17.000 κρεβάτια και βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας.

Στα ξενοδοχεία του πραγματοποιούνται -εκτός από την περίοδο της πανδημίας- πάνω από δύο εκατομμύρια διανυκτερεύσεις ετησίως από 350.000 επισκέπτες, ενώ ο Ομιλος βρίσκεται, σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP, σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας, κατέχοντας το 4% της ελληνικής αγοράς. Οι 6.700 εργαζόμενοι που απασχολούνται στις επιχειρήσεις του και σε συντριπτικό ποσοστό προέρχονται από τις περιοχές όπου εδρεύουν οι ξενοδοχειακές μονάδες, τον καθιστούν τον μεγαλύτερο και σημαντικότερο εργοδότη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες.

Εν μέσω πανδημίας, η Grecotel το καλοκαίρι του 2020 ήταν η πρώτη αλυσίδα στην Ελλάδα και μία από τις τρεις στην Ευρώπη που ανακοίνωσε το άνοιγμα των ξενοδοχείων της για να παραμείνει η χώρα μας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Ο Ομιλος λειτούργησε 15 ξενοδοχειακές μονάδες, φιλοξένησε 50.000 επισκέπτες και τήρησε αυστηρά τα μέτρα προφύλαξης για τη διασπορά της λοίμωξης COVID-19 με απόλυτη επιτυχία.

Μάρι Δασκαλαντωνάκη

Ηδη άνοιξε 25 ξενοδοχεία σε Σούνιο, Μύκονο, Κρήτη, Κέρκυρα, Πελοπόννησο, Κω, Ρόδο και ηπειρωτική Ελλάδα με προνομιακές προτάσεις διακοπών και λειτουργία «Stay Safe Protocol» για ασφαλές και ελεύθερο καλοκαίρι.

Δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό, η Grecotel προχωρά σε επιπλέον επενδύσεις έχοντας ανακοινώσει πρόσφατα την ολοκλήρωση εξαγοράς 5 ξενοδοχειακών μονάδων σε Μύκονο και Κέρκυρα, συνολικής δυναμικότητας 1.800 κλινών. Τα ξενοδοχεία που εξαγοράστηκαν είναι τα «Mykonos Star» και «Μykonos Thea» στον Αγιο Σώστη Μυκόνου και «Nostos», «Vassilia», «Gelina» και «Aqua Park Υδρόπολις» στην Κέρκυρα. Οι ξενοδοχειακές μονάδες είναι σε λειτουργούσα κατάσταση και η προσθήκη τους αναμένεται να δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας.

Στην Κέρκυρα τα νέα ξενοδοχεία θα αποτελέσουν μέρος ενός μεγαλύτερου παραθαλάσσιου resort έκτασης 350.000 τ.μ. με την ονομασία «Grecotel Costa Botanica». Στη Μύκονο η επιλογή του Αη Σώστη ενισχύει σημαντικά την παρουσία της Grecotel στα boutique ultra luxury resorts, σε μοναδικές τοποθεσίες με αυθεντικότητα και χαρακτήρα.

Ο Ομιλος έχει τιμηθεί με πολλά διεθνή βραβεία από τουριστικούς οργανισμούς, tour operators και διεθνείς ενώσεις για την ποιότητα των υπηρεσιών του, τη συνεισφορά του στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τις πρωτοβουλίες του για τη διατήρηση της περιβαλλοντικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας – ήδη από το 1992 δημιούργησε Τμήμα Περιβάλλοντος. Διαθέτει 8 γραφεία πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, ενώ οι πελάτες των ξενοδοχείων του προέρχονται από 170 χώρες.

Επιπλέον, η Grecotel, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, δημιούργησε, εκτός των άλλων (Ελληνικό Πρωινό, φάρμα Agreco Farms για σύνδεση του ξενοδοχείου με την τοπική αγροτική παραγωγή, πολιτιστικό πάρκο Danilia Village στην Κέρκυρα) και το πρώτο πρόγραμμα προνομίων στον τουρισμό (loyalty programme) σε πελάτες στην Ελλάδα και σήμερα το Privilege Club του ομίλου αριθμεί πάνω από 600.000 μέλη.

Ο Πρόεδρος του ομίλου Νίκος Δασκαλαντωνάκης έχει συστήσει επίσης τον πολιτιστικό φορέα «Νίκος Δασκαλαντωνάκης – NDF», με τρεις πυλώνες δράσης για τη χορήγηση υποτροφιών σε νέους, τη στήριξη πολιτιστικών δραστηριοτήτων (ανασκαφή και το Μουσείο της Αρχαίας Ελεύθερνας, έργα συντήρησης και αναστήλωσης Ωδείου Ρεθύμνου κ.ά.) και τη σύνδεση πρωτογενούς τομέα – τουρισμού στη βάση της βιώσιμης ανάπτυξης και της αειφορίας.

Διαβάστε ακόμα: 

Δύο χρόνια μετά: Σχέδιο Μητσοτάκη για εκλογές, αισιοδοξία Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ, εκλογή ηγεσίας στο ΚΙΝΑΛ

Έρχονται και τα… θαλασσινά «σφυριά»: Γιοτ και καταμαράν σε πλειστηριασμούς

Το τσάι των… 2,2 δισ! Πώς ένα ζευγάρι Κινέζων μετέτρεψε μια ιδέα σε αμύθητη περιουσία