«Η Marketing Greece, από την αρχή της γέννησής της έως σήμερα, έχει μια αποστολή, να σκέφτεται, να πράττει και να πρωτοπορεί για τον ελληνικό τουρισμό». Τάδε έφη η κ. Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, της εταιρείας που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ), αποτελώντας τη συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και κλείνει φέτος μία δεκαετία από το έτος της ίδρυσής της το 2013.

Στη δεκαετία αυτή, γεμάτη «δημιουργικότητα, προκλήσεις, συνεργασίες, καινοτομίες και πάθος για τον ελληνικό τουρισμό», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, έχουν διατεθεί μέσω της Marketing Greece συνολικά 12 εκατ. ευρώ από τον ιδιωτικό τομέα σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, με αφορμή την επέτειο ορόσημο για την εταιρεία, το «παρών» έδωσαν οι Αγάπη Σμπώκου, αντιπρόεδρος Δ.Σ. Marketing Greece, CEO PHĀEA Resorts, Ευτύχιος Βασιλάκης, πρόεδρος AEGEAN, Χριστίνα Τετράδη, αντιπρόεδρος ΞΕΕ, Owner of Zante Hospitality Group, Γιάννης Παράσχης, CEO ΔΑΑ, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, πρόεδρος TEMES SA, Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece, Χρήστος Στεργίου, Founder & CEO TrueTrips, Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN.

Έχοντας διανύσει μια εξαιρετικά δυναμική δεκαετία και διαδραματίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε κρίσιμες για τον ελληνικό τουρισμό στιγμές, η εταιρεία κατάφερε να συμβάλει σημαντικά στη διαμόρφωση ενός νέου περιβάλλοντος προβολής, διαχείρισης της εικόνας και επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών, όπως ανέφερε η κ. Δρέττα: «Είναι πολλές οι φορές που κληθήκαμε να συμβάλουμε και το κάναμε όχι μόνο με επιτυχία, αλλά και με πλήρη συναίσθηση του ρόλου και της ύπαρξής μας.

Ορόσημο για την εταιρεία ήταν η συμμετοχή μας στη διαχείριση του brand Ελλάδα, τα χρόνια της πανδημίας, όπου μέσα από τις δράσεις και πρωτοβουλίες μας προτείναμε μια νέα διαδρομή για το πώς οφείλουμε όλοι μας να διαχειριζόμαστε το τόσο μεγάλο τουριστικό brand της Ελλάδας», δήλωσε η CEO της Marketing Greece.

Με όχημα την αξία της συνεργασίας και της συνέργειας, η Marketing Greece θέτει στον πυρήνα του ελληνικού τουρισμού τη δυναμική που προκύπτει από τη συνένωση δυνάμεων και δημιουργεί νέα μοντέλα συνεργασιών, με την Ιωάννα Δρέττα να σημειώνει πως: «Η ίδια η εταιρεία ιδρύθηκε ως αποτέλεσμα συνεργασίας, έχοντας επενδύσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 12 εκατομμύρια ευρώ από τον ιδιωτικό τομέα σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.

Συνεργαζόμαστε με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, σχεδόν με όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους Φορείς και τις Ενώσεις από όλη τη χώρα. Τον ιδιωτικό τομέα, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, εντός και εκτός τουριστικής αγοράς. Και αυτή μας η πραγματικότητα αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη, αλλά και την τεκμηρίωση της στρατηγικής μας επιλογής να δουλεύουμε με όλους».

«Το πλήθος και το είδος των έργων που έχει αναλάβει η εταιρεία, οι πολλοί και διαφορετικοί συνομιλητές, το διαρκώς εναλλασσόμενο περιβάλλον, οι διεθνείς διακρίσεις που έχει αποσπάσει, η ενεργός της συμμετοχή σε διεθνή δίκτυα όπως το WTTC και το DTTT, η διαρκής επένδυση σε τεχνογνωσία και εν τέλει η εμπειρία που έχει αποκτήσει η εταιρεία, μας κάνει σήμερα να λέμε με βεβαιότητα και σιγουριά πως μπαίνει πλέον σε φάση ωρίμανσης. Μια ωρίμανση που ήρθε μέσα από τη διατήρηση των αξιών μας, την ειλικρινή συνεργασία με όλους, την σκληρή δουλειά, αλλά και πάθος της ομάδας», δήλωσε κλείνοντας η Ιωάννα Δρέττα.

Ο Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος ΣΕΤΕ, υπογράμμισε τη σημασία του έργου της Marketing Greece και δήλωσε σχετικά: «Ο ΣΕΤΕ, ως Κοινωνικός Εταίρος, είχε και έχει ως κύρια αποστολή τη συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, την ανάδειξη του πρωταγωνιστικού ρόλου του τομέα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, καθώς και την ενίσχυση και προβολή της εικόνας της χώρας, του «brand Ελλάδα».

Με στοχευμένη στρατηγική και μακροπρόθεσμο ορίζοντα δράσης, σήμερα έχουμε καταφέρει να διανύσουμε μια αρκετά μεγάλη, επίπονη, αλλά ταυτόχρονα και σημαντικά διδακτική διαδρομή. Έπειτα από δέκα χρόνια πορείας, η Marketing Greece αποδεικνύει πως το όραμα μπορεί να γίνει πραγματικότητα, μέσα από συνεργασίες, συνένωση δυνάμεων και σκληρή δουλειά».

Για το 2023 η Marketing Greece εστιάζει σε μια σειρά πρωτοβουλιών, όπως η ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης, η «υιοθεσία» δύο ελληνικών προορισμών για την υποστήριξή τους σε αυτήν την κατεύθυνση, ο διαμοιρασμός γνώσης κ.ά., παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να υπηρετεί τον ελληνικό τουρισμό.

Διαβάστε ακόμη

Standard Chartered: Προειδοποιεί για υπερβολική αισιοδοξία στις αγορές

Οι χειροποίητες μηχανές, η τελετουργία και τα μυστικά πίσω από τη δημιουργία κάθε πανίσχυρης AMG

The Sunday Times: Πώς η Αθήνα μετατρέπει το εγκαταλειμμένο της αεροδρόμιο σε έξυπνη πόλη (pics)