search icon

Τουρισμός

Ο- Lifestyle: Φιλόδοξο πλάνο €600 εκατ. για τρία 5* projects στην Ελλάδα μαζί με «branded» κατοικίες (pics)

Πιο ώριμη η τουριστική επένδυση, ύψους 30 εκατ. ευρώ, στην Αίγινα όπου έχει ήδη ξεκινήσει η προ- πώληση κατοικιών

Με τρία project συνολικής αξίας 600 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνουν 5άστερες ξενοδοχειακές υποδομές και «επώνυμες» κατοικίες φιλοδοξεί να τοποθετηθεί στην ελληνική αγορά η «O- Lifestyle» δημιουργώντας το δικό της «επώνυμο» προϊόν στον τομέα του τουρισμού πολυτελείας στη χώρα μας.

Η πρώτη και πιο προχωρημένη επένδυση, στα πέριξ των 30 εκατ. ευρώ αφορά το νησί της Αίγινας για τη δημιουργία ξενοδοχείου 5 αστέρων και «επωνύμων» κατοικιών (branded) για τις οποίες ήδη έχουν ξεκινήσει οι προ- πωλήσεις, ενώ «δύο ακόμη αντίστοιχες 5άστερες επενδύσεις, πολύ μεγαλύτερου προϋπολογισμού προωθούνται στην Αθήνα αλλά και σε νησιωτικό προορισμό», όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στο www.newmoney.gr πηγές από την εταιρεία.

Η O- Lifestyle με γραφεία στο κέντρο της Αθήνας, συνδέεται με την O- Lifestyle International, εταιρεία φιλοξενίας/ ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων, καθώς και ιδιωτικών αερομεταφορών, δημιουργώντας «προϊόντα» real estate που συνδυάζουν τις επενδύσεις σε ακίνητα με την παροχή υπηρεσιών και απευθυνόμενη σε ένα πελατολόγιο υψηλότερων εισοδηματικών κριτηρίων.

Επικεφαλής της O- Lifestyle International, με έδρα το Λουξεμβούργο, είναι ο κ. Alain Grangé, με την εταιρεία να έχει αναπτύξει δραστηριότητα στους παραπάνω τομείς στις ΗΠΑ, την Ελβετία και την Κύπρο στον τομέα του τουρισμού πολυτελείας.

Ο κ. Grangé είναι πρόεδρος και της Orama Ventures LLC, της εταιρείας που ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη ένα ακόμη, άκρως φιλόδοξο (σ.σ. με δεδομένο τον όγκο των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων πέραν φυσικά και του όγκου των απαιτούμενων κεφαλαίων) πλάνο για την Ελλάδα, σε κοινοπρακτικό σχήμα για την ανάπτυξη του πρώτου δικτύου προηγμένης αεροκινητικότητας στην Ελλάδα έως το 2026.

Στόχος του κοινοπρακτικού σχήματος, με συνεργάτη την ΑΚΤΩΡ σε ό,τι έχει να κάνει με το κατασκευαστικό αντικείμενο, είναι η ανάπτυξη των απαιτούμενων υποδομών, για την είσοδο και λειτουργία αεροσκαφών τύπου eVTOL (αεροσκάφη ηλεκτρικής πρόωσης, κάθετης απογείωσης και προσγείωσης μέχρι 6 επιβατών) στη χώρα μας χωρίς να απαιτείται η ύπαρξη διαδρόμου προσγείωσης.

Στόχος να συνδεθούν οι κύριες, διεθνείς πύλες εισόδου επισκεπτών στη χώρα (π.χ. το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» με το κέντρο της Αθήνας καθώς και με ένα πλήθος δημοφιλών προορισμών, επιτρέποντας πολλές φορές την απευθείας μετάβαση των τουριστών στον προορισμό διαμονής που έχουν επιλέξει).

Οι επενδύσεις σε τουρισμό- κατοικία

Αυτό το μοντέλο θα έχει μελλοντικά εφαρμογή και στις τουριστικές επενδύσεις που προωθεί από τώρα η «O- Lifestyle» στην Ελλάδα, ξεκινώντας από το project της Αίγινας, έναν κοντινό στην Αθήνα νησιωτικό προορισμό με πολύ εύκολη πρόσβαση, όπου ήδη η εταιρεία προωθεί τη μετατροπή υφιστάμενου ξενοδοχείου σε μονάδα 5 αστέρων δυναμικότητας έως 90 δωματίων με τη δημιουργία, παράλληλα, πολυτελών “branded” κατοικιών κοντά στην περιοχή της Πέρδικας.

«Το “O Club Aegina”  θα είναι το πρώτο υπερπολυτελές resort σε έναν νησιωτικό προορισμό τόσο κοντά στην Αθήνα, με στόχο να λειτουργεί 365 ημέρες το χρόνο και έμφαση στο κομμάτι της υγείας- ευεξίας και της παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών στο yachting, τις ιδιωτικές αερομεταφορές κ.τ.λ.», όπως αναφέρουν στο www.newmoney.gr αρμόδιες πηγές. Στην παρούσα φάση έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα προ-πωλήσεων 37 “branded” κατοικιών και bungalow με στόχο να είναι παραδοτέες «με το κλειδί στο χέρι» από το τέλος του 2023- αρχές 2024 και μετά.

Για τον σκοπό αυτό η εταιρεία έχει δημιουργήσει κι ένα επενδυτικό προϊόν με ετήσια απόδοση για τους ενδιαφερομένους που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων ανταποδοτικά στον αγοραστή πακέτα διαφόρων υπηρεσιών, όπως για παράδειγμα ετήσιων δωρεάν ωρών πτήσεων στον τομέα των ιδιωτικών αερομεταφορών, δωρεάν πρόσβαση σε μετακινήσεις με σκάφη, συνδρομές στις υπηρεσίες του “O- Lifestyle Clubs”, πρόσβαση στις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, του beach club κ.α..

Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία είναι υψηλότερων εισοδηματικών κριτηρίων των λεγόμενων High Net- Worth Individuals με περιουσιακά στοιχεία π.χ. της τάξεως των 10 έως 70 εκατ. ευρώ (όχι των Ultra
High- Net-Worth Individuals -UHNWI’s που αποτελούν ακόμη πιο υψηλή εισοδηματική κατηγορία) και ήδη έχει εισπράξει ενδιαφέρον κυρίως από το εξωτερικό. Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει με ίδια, δανειακά κεφάλαια αλλά και τις πωλήσεις των κατοικιών.

Τα επόμενα δύο τουριστικά projects της εταιρείας θα έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά και θα απευθύνονται στο ίδιο κοινό, στη Ριβιέρα της Αθήνας αλλά και σε νησιωτικό προορισμό, ωστόσο «το επίπεδο ωρίμανσης είναι χαμηλότερα», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Διαβάστε ακόμη

Το «ξεφούσκωμα», το φλερτ CVC με ΔΕΗ, η κόντρα Βακάκη με τους Πολωνούς και τα δύο ραντεβού του Μητσοτάκη 

Η ακρίβεια «τρώει» τις χρυσές λίρες – Πόσα τεμάχια… σκότωσαν οι Έλληνες μέσα σε 6 μήνες (πίνακας)

Με όπλο τον λιγνίτη θα καλυφθεί η ενεργειακή επάρκεια της χώρας

 

 

Exit mobile version