search icon

Τουρισμός

Orient Express Silenseas: Το θρυλικό τρένο βάζει πλώρη για τις θάλασσες – Το μεγαλύτερο ιστιοφόρο στον κόσμο

Αποτέλεσμα μιας μοναδικής συνεργασίας με γαλλικό «άρωμα» μεταξύ της Accor -ηγέτιδας δύναμης στον κλάδο της φιλοξενίας διεθνώς- και της Chantiers de l’Atlantique -παγκόσμιου ηγέτη στη ναυπηγική

Έπειτα από 140 χρόνια από την κυκλοφορία των πρώτων πολυτελών τρένων, ο θρύλος του Orient Express συνεχίζει με την αποκάλυψη του Orient Express Silenseas, του μεγαλύτερου ιστιοφόρου στον κόσμο.

Το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα, αποτελεί επανάσταση στη ναυτική ιστορία πέρα από τα όρια του δυνατού, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση. 

Αποτέλεσμα μιας μοναδικής συνεργασίας με γαλλικό «άρωμα» μεταξύ της Accor ηγέτιδας δύναμης στον κλάδο της φιλοξενίας διεθνώς- και της Chantiers de l’Atlantique -παγκόσμιου ηγέτη στη ναυπηγική- αυτό το εξαιρετικό ιστιοφόρο σκάφος του μέλλοντος με εντυπωσιακούς εσωτερικούς χώρους, αναμένεται να ανοίξει πανιά το 2026.

«Με το Orient Express Silenseas, ξεκινάμε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας, μεταφέροντας την εμπειρία και την τελειότητα των πολυτελών ταξιδιών στις ομορφότερες θάλασσες του κόσμου. Αυτό το εξαιρετικό ιστιοφόρο, έχοντας τις ρίζες του στην ιστορία του Orient Express, θα προσφέρει απαράμιλλες υπηρεσίες και χώρους με κομψό σχεδιασμό που θα θυμίζουν τη χρυσή εποχή των μυθικών κρουαζιέρων. Με επίκεντρο την καινοτομία, αυτό το υπερσύγχρονο πλοίο θα φέρει επανάσταση στον κόσμο της ναυτιλίας, με τις νέες τεχνολογίες να συναντούν τις σύγχρονες προκλήσεις βιωσιμότητας. Είναι ένα σκάφος σχεδιασμένο να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα, ένα μοναδικό δείγμα ό,τι καλύτερου έχει να επιδείξει το γαλλικό savoir-faire.» –Sébastien Bazin, Chairmain και CEO, Accor.

Renderings: Orient Express Silenseas © Martin Darzacq

«Με υπογεγραμμένη επιστολή πρόθεσης να παραγγείλει δύο πλοία, η Chantiers de l’Atlantique είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που προαναγγέλει μια νέα εποχή στη ναυπηγική βιομηχανία με το Silenseas. Πρόκειται για ένα concept που γεννήθηκε στα γραφεία σχεδιασμού μας το 2018 και αποτελεί την επιτομή της τελειότητας στη ναυτική αρχιτεκτονική, στην κατασκευή εξελιγμένων σκαφών καθώς και του σχεδιασμού πολυτελών χώρων. Επιπλέον, η εγκατάσταση τριών εξέδρων SolidSail, ενός επαναστατικού συστήματος αιολικής πρόωσης 1.500 τετραγωνικών μέτρων, για το οποίο έχουμε αναπτύξει και δοκιμάσει ένα πρωτότυπο, θα συμβάλλει σημαντικά στην πρόωση του πλοίου. Σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το Silenseas θα γίνει το πλοίο αναφοράς σε όρους φιλικής προς το περιβάλλον λειτουργίας και σχεδιασμού». -Laurent Castaing, Managing Director, Chantiers de l’Atlantique.

Το 1867, ο Georges Nagelmackers επιβιβάστηκε στα υπερατλαντικά πλοία που συνέδεαν την Ευρώπη με την Αμερική και ξεκίνησε ένα ταξίδι ανακάλυψης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Γοητευμένος από το μεγαλείο των τεράστιων αυτών πλοίων, ο ιδρυτής των τρένων Orient Express εξερεύνησε τις πολυτελείς σουίτες των ταξιδιωτών, με την πλούσια και πληθωρική διακόσμησή τους και κομψές λεπτομέρειες δημιουργημένες με την τέχνη της μαρκετερί. Απόλαυσε την κοινωνική ζωή στα εστιατόρια και τη μοναδική ατμόσφαιρα των σαλονιών, των βιβλιοθηκών και των χώρων διασκέδασης. Αυτή η εμπειρία θαλάσσιου ταξιδιού θα ενέπνεε αργότερα, το 1883 το λανσάρισμα του θρυλικού πλέον τρένου του, του Orient Express.

Εμπνευσμένο από τη Χρυσή Εποχή της Γαλλικής Ριβιέρας, το Orient Express Silenseas θα απηχεί την ένδοξη εποχή, κατά τη διάρκεια της οποίας συγγραφείς, καλλιτέχνες, ζωγράφοι, πριγκίπισσες και αστέρες του κινηματογράφου περνούσαν χρόνο μεταξύ του Μόντε Κάρλο, των παραλιών του Σεν Τροπέ, της Αντίμπ, των Καννών και της περίφημης Croisette, ανακαλύπτοντας μια μοναδικά εκλεπτυσμένη αισθητική και στιγμές απερίσπαστης ανεμελιάς και χαράς που τους προσκαλούσαν σε μοναδικές αποδράσεις.

Ένας θαλάσσιος θησαυρός μήκους 220 μέτρων με χωρητικότητα 22.300 UMS, το Orient Express Silenseas θα διαθέτει 54 σουίτες έκτασης 70 τ.μ. κατά μέσο όρο, στις οποίες θα περιλαμβάνεται μια μνημειώδης Προεδρική Σουίτα 1.415 τ.μ. (συμπεριλαμβανομένης ιδιωτικής βεράντας 530 τ.μ.), δύο πισίνες και μια lap πισίνα, δύο εστιατόρια και ένα speakeasy bar. Το μοναδικό κρουαζιερόπλοιο θα αποτίσει φόρο τιμής στην “Τέχνη του Ταξιδιού à la Orient Express”: την πεμπτουσία της πολυτέλειας, της απόλυτης άνεσης και των ονείρων.

Ένας φόρος τιμής στους καλλιτέχνες και τον πολιτισμό, το Orient Express Silenseas θα προσκαλεί τους επισκέπτες σε απίστευτα shows στο Amphitheatre-Cabaret, ενώ στο ιδιωτικό στούντιο ηχογράφησης θα ζωντανεύουν οι πιο όμορφες μελωδίες. Αυτή η ανεπανάληπτη ταξιδιωτική εμπειρία, καθοδηγούμενη από τους ανέμους, θα περιλαμβάνει θεραπείες spa, συνεδρίες διαλογισμού και stopovers για την ανακάλυψη πολιτιστικών θησαυρών που θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να αποσυνδεθούν πλήρως από την πραγματικότητα και να σταματήσουν το χρόνο.

Renderings: Orient Express Silenseas © Martin Darzacq

Κεφαλαιοποιώντας την εμπειρία των ειδικών στην πλεύση το Orient Express Silenseas θα πλέει με έναν επαναστατικό τεχνολογικό σχεδιασμό γνωστό ως “SolidSail”: τρία άκαμπτα πανιά επιφάνειας 1.500 μέτρων το καθένα θα ανυψωθούν σε μια εξέδρα balestron, με τρεις ανακλινόμενους ιστούς, ύψους άνω των 100 μέτρων, ικανοί να εξασφαλίσουν έως και το 100% της πρόωσης σε κατάλληλες καιρικές συνθήκες. Αυτή η υβριδική φόρμουλα πρόωσης θα συνδυάζει την αιολική ενέργεια με έναν κινητήρα αιχμής, ο οποίος λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ενώ πρόκειται να χρησιμοποιεί πράσινο υδρογόνο (μόλις εγκριθεί η χρήση της τεχνολογίας για επιβατηγά υπερωκεάνια), λανσάροντας ένα νέο, πιο φιλικό προς το περιβάλλον όραμα για τα θαλάσσια ταξίδια.

Το τελευταίο κατόρθωμα της Chantiers de l’Atlantique είναι πραγματικά ένα ιστιοφόρο του μέλλοντος που φέρνει κοντά τα καλύτερα ταλέντα της Γαλλίας. Ο διάσημος αρχιτέκτονας Maxime d’Angeac θα αναλάβει τον σχεδιασμό της εσωτερικής διαρρύθμισης και της διακόσμησης και η εταιρεία σχεδιασμού Stirling Design International με έδρα τη Νάντη θα χειριστεί την εξωτερική αρχιτεκτονική. Η Hetland Maritime βοήθησε επίσης την Accor στη δημιουργία του project και στις συνεχιζόμενες συζητήσεις με τη Chantiers de l’Atlantique. Όλο το project θα χρηματοδοτηθεί έως και το 70-80% του από εμπορικές τράπεζες, με το υπόλοιπο να παρέχεται από κοινοπραξία μετοχικών εταίρων στην οποία η Accor θα έχει μειοψηφικό μερίδιο.

Νέες εικόνες του ιστιοφόρου και της συνεργασίας για την Orient Express συνεργασίας θα αποκαλυφθούν κατά τη διάρκεια press event στις αρχές Φεβρουαρίου. Θα ακολουθήσει πρόσκληση.

Exit mobile version