Συγκρατημένα αισιόδοξοι- εν μέσω κορωνοϊού- εμφανίστηκαν οι επιτελείς του μεγαλύτερου τουριστικού οργανισμού στην Ευρώπη για τις επιδόσεις φέτος της Ελλάδας, όπου η TUI επεκτείνει το πρόγραμμά της έως και το Νοέμβριο, «ποντάροντας» στην επιμήκυνση της σεζόν.

«Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου μπορούμε να πιάσουμε τον στόχο του 1 εκατ. ταξιδιωτών που θα φέρει η TUI στην Ελλάδα, εκ των οποίων ένα 20% υπολογίζεται την περίοδο του φθινοπώρου έως και το Νοέμβριο», δήλωσε χθές σε διαδικτυακή ενημέρωση για το πλάνο του ομίλου στη χώρα μας ο κ. Sebastian Ebel, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της TUI, υπεύθυνος για τους τομείς των Ξενοδοχείων, της Κρουαζιέρας και των Δραστηριοτήτων του γκρούπ.

Από την πλευρά του κ. Τhomas Ellerbeck, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της TUI, ανέφερε ότι η χώρα μας είναι «φέτος νούμερο 1 προορισμός για τον όμιλο, γεγονός το οποίο οφείλεται τόσο στην ίδια την ομάδα της TUI, όσο και στην στάση της ελληνικής κυβέρνησης και των Ελλήνων ξενοδόχων στο κομμάτι της αντιμετώπισης της πανδημίας, για την οποία θα μπορούσε να είναι πρότυπο και για άλλους προορισμούς στην Ευρώπη».

Σύμφωνα με τον κ. Ebel «η Ελλάδα ήταν η δεύτερη χώρα μετά την Ισπανία και τη Μαγιόρκα όπου η TUI ξεκίνησε εκ νέου το πρόγραμμά της μετά το lockdown και κατέληξε να είναι ο πρώτος προορισμός ως επιλογή από τους πελάτες του ομίλου. Είναι αυτονόητο ότι τα νούμερα φέτος για τον όμιλο δεν είναι εκεί που ήταν, ωστόσο για μας ήταν ένα success story το γεγονός ότι καταφέραμε να λειτουργήσουμε με ασφάλεια κάτω από αυτές τις συνθήκες και να προσφέρουμε ασφαλείς διακοπές. Η Ελλάδα τώρα είναι ο πιο σημαντικός προορισμός για τους ταξιδιώτες της TUI, έχουμε πλέον διπλασιάσει το μερίδιο των πελατών μας στη χώρα, γεγονός το οποίο μας δίνει το κίνητρο να ενισχύσουμε περαιτέρω το «αποτύπωμά» μας και για την επόμενη χρονιά».

Ο κ. Ebel ανέφερε ότι η TUI για πρώτη φορά επεκτείνει τη σεζόν έως το Νοέμβριο και «φέτος ειδικά ο καιρός είναι πολύ καλός. Το να αναπτύξουμε την Ελλάδα από ένα προορισμό έξι μηνών σε έναν προορισμό 9 μηνών είναι πολύ σημαντικό και θεωρούμε ότι αυτή την στιγμή εδώ υπάρχει μία ευκαιρία. Οι πελάτες που επισκέφθηκαν φέτος την Ελλάδα, ήρθαν πίσω πολύ ικανοποιημένοι και αυτή είναι η καλύτερη καμπάνια μαρκετινγκ που μπορεί να υπάρξει, ειδικά σε μία σεζόν τόσο ιδιαίτερα όσο η φετινή. Το γεγονός μας δικαιώνει ως όμιλο για την «επένδυσή» μας στη χώρα μέσα στο φθινόπωρο τόσο με την προσθήκη αεροπορικών συνδέσεων όσο και με τις συνεργασίες με ξενοδόχους που κρατούν τις μονάδες ανοικτές γι’ αυτή την περίοδο. Επιπλέον, έχουμε επιμηκύνει τη σεζόν μέσα στο φθινόπωρο και στον τομέα της κρουαζιέρας με τεστ σε όλους τους ταξιδιώτες εξ’ αρχής ώστε να εξασφαλίσουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια», ανέφερε ο κ. Ebel. Σημειωτέον ότι με βάση τα νούμερα της κρουαζιέρας και τον προγραμματισμό του ομίλου για το Νοέμβριο, οι πελάτες κρουαζιέρας για τη χώρα μας υπολογίζονται σε 6.000-7.000.

Από τα πλεονεκτήματα της χώρας μας εν μέσω κορωνοϊού, είναι και το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά μικρότερου μεγέθους ξενοδοχεία σε σχέση με άλλες αγορές, σε υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, κάτι το οποίο φέρνει ψηλά τους ελληνικούς προορισμούς στις προτιμήσεις όσων (λίγων) Ευρωπαίων αποφάσισαν να ταξιδέψουν σε καιρό πανδημίας στο εξωτερικό.

Για τη θερινή σεζόν του 2021, οι επιτελείς της TUI ανέφεραν ότι οι κρατήσεις είναι αυτή την στιγμή πολύ ικανοποιητικές για την Ελλάδα, «έστω κι αν έχουμε την απρόβλεπτη παράμετρο της πανδημίας. Το σίγουρο είναι ότι η χώρα έχει όλες τις προϋποθέσεις να πάει καλά και την επόμενη χρονιά». Ο κ. Εbel απέφυγε να κάνει γενικότερα εκτιμήσεις για την πορεία της αγοράς από εδώ και στο εξής επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν μπορώ να προβλέψω πότε θα είμαστε σε θέση να φτάσουμε στα νούμερα του 2019. Πρίν από λίγο καιρό ήμουν πιο αισιόδοξος για το χειμώνα, δεν μπορώ να πώ το ίδιο και τώρα».