search icon

Αυτοκίνητο

Αυτοκίνητα: Αυτή η εταιρία έχει σε εκκρεμότητα 1 εκατομμύριο παραγγελίες

Οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς, η πανδημία και ο πόλεμος στην Ουκρανία έχουν φέρει σε εξαιρετικά δυσχερή κατάσταση την αυτοκινητοβιομηχανία. Και το 2022 προβλέπεται να εξελιχθεί ακόμα πιο δύσκολο

Τον τελευταίο χρόνο η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει την “τέλεια καταιγίδα”. Σαν να μην έφτανε η πανδημία και τα lockdowns, ήρθαν και οι ελλείψεις στα microchips να κάνουν τα πράγματα πιο δύσκολα. Και τη χαριστική βολή δίνει ο πόλεμος στην Ουκρανία, που έχει φέρει τις μεγάλες εταιρίες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.

Σε μία τέτοια κατάσταση βρίσκεται το γκρουπ Hyundai, με τις δύο εταιρίες Hyundai και Kia να έχουν από κοινού σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα σε καθυστερημένες παραγγελίες.

Στις αρχές του 2021 το νούμερο αυτό ήταν στις μόλις 100.000 μονάδες, όμως τον Μάρτιο του 2022 το νούμερο αυτό ξεπέρασε τα 500.000 αυτοκίνητα σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Korea Times.

Οι καθυστερήσεις αυτές αποτελούν ένα σημαντικό εμπόδιο για να επιτύχει η εταιρία τον στόχο των 7,47 εκατομμυρίων πωλήσεων μέσα στην χρονιά.
Η παραγωγή της Kia στην Κορέα έφθασε μόλις στο 82% της δυναμικότητας της, κάτι που σημαίνει 26.000 λιγότερα αυτοκίνητα, τα 19.000 εκ των οποίων οφείλονται σε έλλειψη ημιαγωγών και τα 7.000 σε έλλειψη καλωδιώσεων. Τα εργοστάσιά της στις ΗΠΑ, Μεξικό, Σλοβακία και Ινδία έχουν μείνει πίσω στην παραγωγή κατά 14.000 αυτοκίνητα.

Το κύριο ζήτημα είναι ότι οι παραγγελίες καθημερινά αυξάνουν την ίδια στιγμή που η παραγωγή μειώνεται καθημερινά. Υπάρχουν αγορές που οι αγοραστές ενός Κia Carnival χρειάζεται να περιμένουν 11 μήνες, ενώ για το Kia Sorento και το Sportage Hybrid η αναμονή μπορεί να φθάσει και τους 18 μήνες.

Το πρόβλημα, σύμφωνα με το newsauto, είναι ότι το θέμα με τους ημιαγωγούς δεν πρόκειται να λυθεί ούτε μέσα στο 2022, με τους αναλυτές να επισημαίνουν ότι μέχρι τώρα η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία έχει χάσει 1,34 εκατ. μονάδες.

Και αυτό χωρίς να υπολογιστούν ακόμα οι επιπτώσεις του πολέμου, ο οποίος συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Και να μεγεθύνει ακόμα περισσότερο τα προβλήματα όλων των εταιριών παραγωγής αυτοκινήτου και όχι μόνο των Κορεατών.

Διαβάστε ακόμα

Goldman Sachs – NN Investment: Ολοκληρώθηκε το deal του 1,7 δισ. ευρώ

REDS: Πώς προχωρούν τα πλάνα για Μαρίνα Αλίμου, Γούρνες Ηρακλείου και Cambas Project στην Παλλήνη

Λαζαράκου: Η σωστή πληροφόρηση αποτελεί το «κλειδί» για ανταγωνιστικές κεφαλαιαγορές

Exit mobile version