Η υιοθέτηση των προδιαγραφών Euro 7 από το 2025 και μετά μπορεί να μην οδηγήσει στην αυτόματη κατάργηση των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου λόγω των πιο αυστηρών ορίων εκπομπής ρύπων, αλλά σίγουρα θα έχει πολλαπλές επιπτώσεις.

Κυρίως οικονομικές, μιας και προκειμένου οι κινητήρες να μπορούν να πιάσουν τα συγκεκριμένα όρια θα πρέπει να εφοδιαστούν με επιπλέον στοιχεία και συστήματα που θα μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση της εκπομπής ρύπων. Μέτρα και συστήματα που κοστίζουν και φυσικά την επιπλέον επιβάρυνση θα κληθεί να την πληρώσει ο τελικός καταναλωτής.

Ποιο θα είναι όμως αυτό το επιπλέον κόστος;

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της μάρκας VW Thomas Schafer θα κυμαίνεται από 3.000 έως 5.000 ευρώ, ενώ πιο αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις του ισχυρού άντρα της Renault Luca de Meo που κάνει λόγο για 1.000 ευρώ.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Newsauto.gr