Η ανθρώπινη ραδιουργία δεν έχει όρια, με θύμα κλοπής αυτή τη φορά έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως. Ο λόγος για τη VW που εντόπισε τον υπαίτιο μέσα από το ίδιο της το περιβάλλον.

Είναι γνωστή η πρόσφατη φιλοσοφία ορισμένων εταιρειών να παρέχει υπηρεσίες «on demand». Τι είναι αυτή η φιλοσοφία; Τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής έχουν ήδη έτοιμες προεγκατεστημένες δεκάδες λειτουργίες που αφορούν τον επιπλέον εξοπλισμό.

Έτσι, κάθε φορά που ένας ιδιοκτήτης επιθυμεί να αλλάξει την έκδοση του αυτοκινήτου του, μπορεί να την εμπλουτίσει ή απλά να αποκτήσει π.χ. Navi, Lane Assist για ένα μήνα, θα πρέπει απλά να ξεκλειδώσει την εκάστοτε παροχή.

Αυτό όπως είναι φυσικό δεν είναι δωρεάν, αλλά διατίθεται με το ανάλογο αντίτιμο που έχει ορίσει η εκάστοτε εταιρεία.

Τι σκέφτηκε να κάνει λοιπόν ο δαιμόνιος dealer των VW, Audi, Skoda και Seat; Βρήκε έναν τρόπο να «χακάρει» το Function on Demand του γερμανικού γκρουπ και πρόσφερε τις υπηρεσίες στους πελάτες του με τον πλέον επίσημο τρόπο.

Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις έλαβε και αμοιβή για αυτό (και όχι απλά να το προσφέρει δωρεάν στους ιδιοκτήτες), κάτι που όπως φαίνεται εξόργισε τους ανθρώπους της «μαμά εταιρείας».

Η VW αποφάσισε, σύμφωνα με το newsauto, να αποβάλει τον συγκεκριμένο διανομέα από τους επίσημους συνεργάτες, αποφασίζοντας για νέα συνεργασία στην περιοχή μετά τις 31 Μαρτίου όπου θα συμβεί αυτό.

Η γερμανική εταιρεία αναγνώρισε πάντως το κενό στο λογισμικό της που επέτρεπε τέτοιες κακόβουλες ενέργειες (έχει συμβεί και με την Tesla στο παρελθόν). Για αυτό και μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να το αντικαταστήσει με τη βελτιωμένη εκδοχή του.

Διαβάστε ακόμη:

Credit Suisse: «Αγοράστε μετοχές» προτείνει τώρα στους επενδυτές

Επιστρεπτέες 1-7: Tο 2030 θα επιστραφούν οι παροχές του 2020

Αττική Οδός: Με τους Γάλλους της Vinci στη διεκδίκηση του αυτοκινητοδρόμου η Μυτιληναίος