Οι πελάτες καλούνται να περιμένουν για μια over-the-air ενημέρωση που θα εγκαταστήσει νέο λογισμικό «το αργότερο μέχρι τα τέλη Ιουνίου», ανέφερε η BMW σε δήλωση που εστάλη μέσω email.

«Οι ημιαγωγοί που ενσωματώθηκαν σε αυτά τα αυτοκίνητα τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους χρειάζονται ενημερωμένο λογισμικό προκειμένου να είναι πλήρως λειτουργικά και να προσφέρουν δυνατότητες Apple CarPlay/Android Auto και Wi-Fi», ανέφερε η δήλωση.

Η εταιρεία δεν είπε πόσα μοντέλα και ποιες περιοχές επηρεάζονται, αλλά πελάτες από τις ΗΠΑ, την Ιταλία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία έχουν δημοσιεύσει σε φόρουμ λέγοντας ότι οι νέες BMW τους παραδόθηκαν χωρίς το συγκεκριμένο λειτουργικό.

Τα μοντέλα που επηρεάζονται περιλαμβάνουν τον κωδικό 6P1 στις προδιαγραφές τους. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να βρουν προσωρινές λύσεις για να επιτρέψουν τη συνέχιση της παραγωγής εν μέσω της παρατεταμένης έλλειψης ημιαγωγών καθώς και άλλων εξαρτημάτων.

Η BMW είπε επίσης ότι σταμάτησε να προσφέρει επιλογές μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων για τη γκάμα της MINI, επικαλούμενη απροσδιόριστες ελλείψεις: «Προκειμένου να διασφαλιστεί η μέγιστη παραγωγή για την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης των πελατών, η προσφορά προϊόντων μας πρέπει να απλοποιηθεί», ανέφερε η εταιρεία σε ξεχωριστή δήλωση που εστάλη μέσω email. «Αυτή η λύση είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διασφαλίσουμε τη σταθερότητα της παραγωγής, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να προμηθεύουμε όλους τους πελάτες μας με νέα ΜΙΝΙ».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η Mercedes-Benz η οποία έχει κατασκευάσει αυτοκίνητα χωρίς κάποια στοιχεία εξοπλισμού, τα οποία θα μπορέσει να προσθέσει αργότερα. «Το πρώτο τρίμηνο αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε οχήματα στα οποία λείπουν ορισμένα κρίσιμα εξαρτήματα, τα οποία περιμένουμε να παραδοθούν το δεύτερο ή το τρίτο τρίμηνο», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Harald Wilhelm.

Η προμηθεύτρια εταιρεία Infotainment Harman συνεργάζεται με αυτοκινητοβιομηχανίες για να επανασχεδιάσει τα προϊόντα της για να μειώσει το περιεχόμενο των ημιαγωγών και να διατηρήσει την παραγωγή σε κίνηση.

«Σε ορισμένες περιπτώσεις, καταφέραμε να καταργήσουμε ορισμένα από τα προϊόντα μας και να διατηρήσουμε αυτή την εμπειρία πελατών στο ίδιο επίπεδο», δήλωσε ο επικεφαλής της Harman Automotive, Christian Sobottka στο Automotive News Europe. «Ο γρήγορος επανασχεδιασμός και η απελευθέρωση σε πολλές περιπτώσεις απέτρεψαν ένα εβδομαδιαίο κλείσιμο εργοστασίων».

Διαβάστε ακόμα

Ο «πυρετός» της χρυσής λίρας: Πόσα τεμάχια αγόρασαν οι Έλληνες – Γιατί «φρέναραν» οι πωλήσεις

Τα καλά μαντάτα από την Αμερική, οι Άραβες με το τρελό χαρτοφυλάκιο, το φρένο του ΣτΕ στα όργια της Ίου και τα χρυσά μεροκάματα του Nobu στη Σαντορίνη

Κενές θέσεις εργασίας στον Τουρισμό: Πότε λήγει η προθεσμία για δήλωσή τους από τις επιχειρήσεις