search icon

Αυτοκίνητο

BMW και Tesla δεν είναι πλέον μάρκες πολυτελείας για τη μεσαία τάξη της Κίνας

Η ανάπτυξη οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην Κίνα έχει ανοίξει νέο ορίζοντα οικονομικής και εμπορικής ανάπτυξης για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες

Ο Λιου Γιφάνφκ κατοικεί στη Σενγιάνγκ, πρωτεύουσα της επαρχίας Λιαονίνγκ που βρίσκεται στη βορειοανατολική Κίνα, ενώ αντικατέστησε το αυτοκίνητο κόμπακτ που είχε με μία BMW σεντάν το 2012, καθώς πίστευε ότι η γερμανική μάρκα είχε γίνει οικονομικά προσιτή για τις περισσότερες κινεζικές οικογένειες.

Ο ίδιος εργάζεται σε μία εταιρία ξένων συμφερόντων, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα που ξεπερνάει τα 300.000 γουάν (39.519,15 ευρώ), ενώ θεωρείται ότι ανήκει στην ταχέως αναπτυσσόμενη μεσαία τάξη καταναλωτών της Κίνας.

Παλαιότερα, μάρκες αυτοκινήτων όπως η BMW και η Tesla θεωρούνταν αυτοκίνητα πολυτελείας, ενώ έχουν γίνει πλέον δημοφιλείς μεταξύ των Κινέζων καταναλωτών, καθώς καλύπτουν τις επιθυμίες τους για την εξυπηρέτηση των αναβαθμισμένων αναγκών τους.

Στην Κίνα, ο όμιλος της BMW έχει οργανώσει τη μεγαλύτερη βάση παραγωγής που διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ έχει εγκαταστήσει και το μεγαλύτερο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης (R&D) που έχει εκτός της Γερμανίας.
Αυτή τη χρονιά, η BMW προγραμματίζει την έναρξη της αποκλειστικής παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα.

Η ανάπτυξη οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην Κίνα έχει ανοίξει νέο ορίζοντα οικονομικής και εμπορικής ανάπτυξης για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Διαβάστε ακόμη

Κομισιόν: «Με καμία κυβέρνηση» παροχές πάνω από 2,5 δισ. το 2024

Ο «Παπαγλυκούλης» του ΣΥΡΙΖΑ, το χαλινάρι του Μαξίμου, η INTRAKAT στην πληροφορική, τα μπλεξίματα στον Κυπριώτη και το καζίνο του Ρίου

Younique.gr: Συμμαχίες – έκπληξη για την πρώτη online πλατφόρμα outlet ένδυσης-υπόδησης στην Ελλάδα (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version