Η Citroen έδωσε προσφάτως στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου της λογοτύπου, που αποτελεί την 10η διαφορετική παραλλαγή του μέσα στα 103 χρόνια της ιστορίας της μάρκας.

Σχεδιαστικά, τα νέο logo θυμίζει αρκετά το αρχικό λογότυπο που υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από τον ιδρυτή της μάρκας, Andre Citroen.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει από την εταιρεία, «το κομψό νέο έμβλημα σηματοδοτεί τη μετάβαση και την εξέλιξη της μάρκας, και θα κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη Σεπτεμβρίου σε ένα νέο πρωτότυπο».

Στη συνέχεια, οι ποικίλες εκδόσεις του θα κάνουν σταδιακά την εμφάνισή τους σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής και πρωτότυπα οχήματα της Citroen, αρχής γενομένης από τα μέσα του 2023.

Το αναθεωρημένο λογότυπο έχει ένα κατακόρυφο οβάλ πλαίσιο, στο οποίο φιλοξενούνται διπλά γαλόνια, σήμα κατατεθέν της εταιρείας, αλλιώς τα «deux chevrons», με το νέο έμβλημα να σχεδιάζεται από την ομάδα της Citroen με τη βοήθεια του Stellantis Design Studio.

Η Citroen δηλώνει επίσης ότι η απόχρωση Monte Carlo Blue, η οποία είναι εμπνευσμένη από εμβληματικά αυτοκίνητα όπως το 2CV και το DS, θα επιστρέψει όχι μόνο ως βαφή αμαξώματος αλλά και ως μέρος της ταυτότητας της μάρκας όσον αφορά ις εταιρικές και λιανικές πωλήσεις.

Επιπλέον, το Infa-Red θα αντικαταστήσει την τρέχουσα κόκκινη απόχρωση τόσο στις ψηφιακές όσο και στις έντυπες εφαρμογές.

Διαβάστε ακόμα:

Αυτό είναι το επενδυτικό σχέδιο της Google στην Ελλάδα: 19.400 νέες θέσεις εργασίας – 2,2 δισ. στο ΑΕΠ

Η (νέα) καριέρα του Κούτρα, η εκκίνηση για την Αττική Οδό, οι λοξές ματιές του Σταθόπουλου και το… γλυκό κρουασανάκι!

Ενέργεια: Οι Eυρωπαίοι εργοδότες προειδοποιούν για «επικείμενο» κίνδυνο για την επιβίωση «χιλιάδων» επιχειρήσεων