Η ανοδική πορεία της Cupra συνεχίστηκε και το 2022 με την παράδοση 152.900 μονάδων, γεγονός που σηματοδοτεί αύξηση 92,7% στις πωλήσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος (79.300).

Αυτά τα αποτελέσματα οδήγησαν στην οικονομική ανάκαμψη της εταιρείας, σε ένα έτος που χαρακτηρίστηκε από τη συνεχιζόμενη έλλειψη ημιαγωγών και άλλων βασικών εξαρτημάτων.

Συνολικά, η Seat έκλεισε το 2022 με παραδόσεις 385.600 οχημάτων, σημειώνοντας μείωση της τάξης του 18,1% σε σχέση με το 2021 (470.500). Η Γερμανία εξακολουθεί να είναι η κορυφαία αγορά της ισπανικής εταιρείας, με 105.300 πωλήσεις οχημάτων και αύξηση 1,2% σε σχέση με το 2021 (104.100 αυτοκίνητα).

Η Ισπανία διατήρησε τη θέση της ως η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, με 62.900 πωλήσεις αυτοκινήτων, δηλαδή 23,1% λιγότερα από το προηγούμενο έτος (81.800), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο, με 36.600 πωλήσεις ή 27,9% χαμηλότερα από το 2021 (50.700).

Από την άλλη, οι βασικές ευρωπαϊκές αγορές της Cupra ήταν η Γερμανία (58.400, 89,9% περισσότερο από το 2021), το Ηνωμένο Βασίλειο (14.400, +87,4%) και η Ισπανία (13.600, +23,9%).

Στη χώρα μας, η Cupra σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο με 384 ταξινομήσεις μέσα στη χρονιά, καταγράφοντας αύξηση 225% σε σχέση με το 2021. Από την άλλη, η Seat πούλησε συνολικά 1.487 αυτοκίνητα στην Ελλάδα, καταγράφοντας πτώση 24,7% το 2022 σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Διαβάστε ακόμη

Η επενδυτική στρατηγική της UBS στο ξεκίνημα του 2023

Markus Beyrer (BusinessEurope): Οι επιχειρήσεις της Ευρώπης χρειάζονται «χώρο για να αναπνεύσουν»

ΝΑΤΟ – ΕΕ: Προχωρούν στη δημιουργία Task Force για την ενίσχυση της προστασίας σε κρίσιμες υποδομές