Οι ταξινομήσεις νέων φορτηγών στην ΕΕ κατέγραψαν αύξηση 20% το πρώτο εξάμηνο τους έτους, φτάνοντας συνολικά τις 179.508 μονάδες.

Σχεδόν όλες οι αγορές της ΕΕ παρουσίασαν διψήφια ποσοστιαία κέρδη, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγαλύτερων: Γερμανία (+24,8%), Γαλλία (+12,3%), Ιταλία (+12,6%) και Πολωνία (+10,8%).

Άνοδο είχαν επίσης στην ΕΕ οι νέες ταξινομήσεις λεωφορείων. Η αύξηση ήταν 15%, φτάνοντας τις 14.781 μονάδες. Όσον αφορά τους όγκους πωλήσεων, η Γαλλία προηγήθηκε με 2.982 πωλήσεις (22,3%) και ακολούθησαν άλλες μεγάλες αγορές όπως Ιταλία (+62,6%), Ισπανία (+58,7%) και Γερμανία (+27,8%).

Το πρώτο εξάμηνο του 2023, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα παρέμειναν η κορυφαία επιλογή με ποσοστό 83,5%, χαμηλότερο από την αντίστοιχη περσινή περίοδο (87,2%). Ωστόσο, τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης αυξάνονται σταδιακά σε δημοτικότητα, με αποτέλεσμα μια αλλαγή στο μερίδιο αγοράς. Συγκεκριμένα, το μερίδιο των ηλεκτρικών φορτηγών αυξήθηκε στο 6,9%.

Αντίθετα, οι ταξινομήσεις υβριδικών – ηλεκτρικών van μειώθηκαν κατά 7,2% στις 16.602 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας συνολικό μερίδιο αγοράς 2,3%. Άλλοι τύποι καυσίμων, όπως το υγραέριο (LPG) και το φυσικό αέριο, αυξήθηκαν κατά 26,5% και πλέον αντιπροσωπεύουν το 1,3% της αγοράς.

Διαβάστε ακόμη

Lloyd’s List Top 100: Ο Πειραιάς έπεσε στην 38η θέση παγκοσμίως στα εμπορικά λιμάνια λόγω του πολέμου

ΔΥΠΑ: Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες για εκπαιδευτικό προσωπικό στις ΕΠΑΣ Μαθητείας

Volkswagen: «Κόβει» τον στόχο για τις φετινές πωλήσεις – Απογοήτευσαν τα κέρδη του β’ τριμήνου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ