Μεγάλος προβληματισμός επικρατεί τον τελευταίο καιρό -και με αφορμή την αποστειρωμένη οδήγηση της ηλεκτροκίνησης– σχετικά με την ανάγκη εφαρμογής κάποιων κανόνων που θα διέπουν την κίνηση των supercars σε δημόσιους δρόμους.

Τα πολλά ατυχήματα που συμβαίνουν με τέτοιου τύπου οχήματα έχουν προβληματίσει τις αρχές παγκοσμίως, οι οποίες αναζητούν τρόπους ώστε να περιορίσουν την αναρχία που επικρατεί ανάμεσα στους οδηγούς τους και να τους υποχρεώσουν να υπακούσουν και αυτοί στους βασικούς κανόνες του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

Και τα «όργανα» άρχισαν από τη μακρινή Αυστραλία. Οι λάτρεις της γρήγορης οδήγησης και οι συλλέκτες σπάνιων αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγήσουν ένα υπεραυτοκίνητο στην πολιτεία της Νότιας Αυστραλίας θα πρέπει να αποκτήσουν σχετική άδεια από την 1η Δεκεμβρίου 2024.Η αυστραλιανή δικαιοδοσία ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα την υιοθέτηση του νέου συστήματος αδειοδότησης, καθώς και αυστηρότερες ποινές για τους επικίνδυνους οδηγούς.

Ο κανόνας προτάθηκε το περασμένο καλοκαίρι, μετά τον τραγικό θάνατο της Sophia Naismith. Η 15χρονη σκοτώθηκε από τον οδηγό μιας Lamborghini Huracan ενώ περπατούσε σε ένα μονοπάτι έξω από ένα εστιατόριο.

Πλέον οι οδηγοί supercars όπως η Huracan θα πρέπει να αποκτήσουν την “άδεια U” για “οχήματα εξαιρετικά υψηλής ισχύος” (UHPV). Όπως υπολογίζεται περίπου 200 μοντέλα θα εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto.gr