Όσες αλλαγές και να γίνουν στα αυτοκίνητα, ένα εξάρτημα θα παραμείνει αμετάβλητο. Και αυτό δεν είναι άλλο από τα ελαστικά, που πάντα θα είναι το σημείο επαφής του οχήματος με την άσφαλτο.

Παρ’ όλα αυτά η ηλεκτροκίνηση δημιουργεί νέα δεδομένα για το πώς θα σχεδιάζονται τα ελαστικά. Και υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις λόγοι για να αλλάξει η προσέγγιση ως προς αυτά.

Πρώτα από όλα, τα ηλεκτρικά ζυγίζουν πολύ περισσότερο, κάτι που σημαίνει σημαντικά μεγαλύτερες καταπονήσεις και συνεπώς υψηλότερες απαιτήσεις αντοχής.

Η άμεσα αποδιδόμενη ροπή είναι ο δεύτερος παράγοντας. Με έναν ηλεκτρικό κινητήρα κίνησης, η υψηλή ροπή μεταδίδεται στο δρόμο ακαριαία, κάτι που οδηγεί σε αυξημένη φθορά.

Ο θόρυβος κύλισης των ελαστικών είναι ένας ακόμα παράγοντας πολύ σημαντικός, καθώς τα ηλεκτρικά είναι αθόρυβα, οπότε μόνο ο ήχος από τα ελαστικά (και τον αέρα βέβαια) είναι αυτός που γίνεται αντιληπτός στην καμπίνα.

Ο τέταρτος παράγοντας είναι η οικονομία. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τα συμβατικά. Όμως στα ηλεκτρικά, μία αύξηση στην αντίσταση κύλισης κατά 10% έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αυτονομία του.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Newsauto