Περίπου 750.000 αυτοκίνητα ανακαλεί στις ΗΠΑ η Honda λόγω προβλήματος που παρουσιάζουν οι αερόσακοι, οι οποίοι -όπως ανακοίνωσε η εταιρεία- μπορεί να ανοίξουν χωρίς να είναι απαραίτητο.

Σύμφωνα με την αμερικανική Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), ο αισθητήρας βάρους του καθίσματος του συνοδηγού μπορεί να ραγίσει και να βραχυκυκλώσει, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να συγκρατήσει τον αερόσακο όπως προβλέπεται.

Η ανάκληση περιλαμβάνει ορισμένα μοντέλα Honda Pilot, Accord και Civic από τα έτη 2020-2022, καθώς και κάποια Honda CR-V και Passport από τα έτη 2020 και 2021. Όπως αναφέρει το CNBC, θα πρέπει να αντικατασταθούν οι αισθητήρες βάρους του καθίσματος.

Σε αναφορά της στην αρμόδια Αρχή ασφάλειας, η Honda δηλώνει ότι είχε 3.834 εγγυήσεις για την ασφάλεια και πως δεν έχει υπάρξει καμία αναφορά για τραυματισμούς ή θανάτους που να σχετίζονται με το θέμα της ανάκλησης από τον Ιούνιο 2020.

Σε μια προσπάθεια να εξηγήσει πώς μπορεί να προέκυψε το συγκεκριμένο πρόβλημα, η Honda δήλωσε στην NHTSA ότι έπειτα από ζημιές σε εργοστάσιο λόγω φυσικής καταστροφής, κάποιος προμηθευτής άλλαξε προσωρινά το βασικό υλικό στην πλακέτα τυπωμένου κυκλώματος του αισθητήρα βάρους του καθίσματος. Αυτό σημαίνει ότι το υλικό που χρησιμοποιήθηκε ίσως επέτρεψε την επιπλέον καταπόνηση της συγκεκριμένης πλακέτας.

Τον Δεκέμβριο, η Honda είχε ανακαλέσει 4,5 εκατ. οχήματα παγκοσμίως, από τα οποία τα 2,54 εκατ. στις ΗΠΑ, λόγω κινδύνου για βλάβη στην αντλία καυσίμου. Ανακλήσεις είχε κάνει τον Δεκέμβριο και η Toyota Motor, αποσύροντας 1,12 εκατ. οχήματα παγκοσμίως λόγω βραχυκυκλώματος σε αισθητήρα που θα μπορούσε να αποτρέψει την ενεργοποίηση των αερόσακων όπως έχει σχεδιαστεί.

Διαβάστε ακόμη

Χρηματιστήριο: Έσπασε το «φράγμα» των 1.400 μονάδων για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 13 χρόνια

Οι επενδυτικές προτάσεις της Deutsche Bank – Ποιες μετοχές επιλέγει, ποιους κλάδους προτιμά

ΡΑΑΕΥ: Αδεια προμήθειας 250 MW στην Ενεργειακή Κοινότητα του Δήμου Κοζάνης (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ