Το διθέσιο targa μοντέλο που κοστίζει δύο εκατομμύρια ευρώ συμπλήρωσε –με αυξημένη παραγωγή κατά 100 αυτοκίνητα- τις Monza SP1 και SP2, οι οποίες παρήχθησαν σε 499 μονάδες έκαστη. Ο επικεφαλής marketing και πωλήσεων της Ferrari, Enrico Galliera, είπε ότι άπαντες οι 499 ιδιοκτήτες των Monza αγόρασαν και την Daytona SP3.

Οι υπόλοιπες 100 πωλήθηκαν σε προσεκτικά επιλεγμένους συλλέκτες Ferrari.

Να σημειώσουμε ότι 300 «καλοί» πελάτες της Ferrari συμμετείχαν σε μια VIP παρουσίαση της Daytona SP3 μεταξύ 15-19 Νοεμβρίου.

Ολες οι πωλήσεις ολοκληρώθηκαν πριν την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου το περασμένο Σάββατο.

Ο επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης της Ferrari, Michael Leiters, ότι προκειμένου να κάνουν την Daytona SP3 όσο το δυνατόν πιο σκληροπυρηνική της τοποθέτησαν τον πιο δυνατό ατμοσφαιρικό V12 που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η Ferrari με απόδοση 840 PS στις 9.500 rpm και ροπή που αγγίζει τα 697 Nm.

Σύμφωνα με τον Galliera τα μοντέλα Icona είναι σύγχρονες εκδοχές (και όχι απλές αντιγραφές) εμβληματικών μοντέλων της εταιρείας από το ούτως ή άλλως ένδοξο παρελθόν της.

Για τις Monza, για παράδειγμα, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της ιταλικής εταιρείας αναζήτησαν τα πιο εμβληματικά ανοιχτά διθέσια μοντέλα από τη δεκαετία του 50. Ετσι οι Monza είναι εμπνευσμένες από τις 166 MM Barchetta του 1948 και την 750 Monza του 1954. Αμφότερες ήταν πανάλαφρα ανοιχτά αγωνιστικά με κινητήρες μικρού κυβισμού.

Η Daytona SP3 είναι βασισμένη στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Ferrari που έτρεχαν σε αγώνες αντοχής στη δεκαετία του 60 και ειδικότερα στην 330 P3 του 1966 και την 330 P4 του 1967. Η τελευταία μάλιστα θεωρείται από τους επαΐοντες ένα από τα πιο όμορφα αγωνιστικά όλων των εποχών.

Μια τριπλέτα από Ferrari P3 και P4 είχε κυριαρχήσει στις 24 ώρες της Daytona το 1967. Μάλιστα τα τρία αυτοκίνητα πέρασαν σχεδόν μαζί την γραμμή τερματισμού, μια σκηνή που απαθανατίστηκε και έγινε μια από τις πιο εμβληματικές φωτογραφίες στο motorsport και καθιστώντας το όνομα Daytona πολύ σημαντικό για την Ferrari.

Η Daytona SP3, η οποία υπερβαίνει σε τελική ταχύτητα τα 340 km/h, έχει ενσωματωμένη μια μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ ο συνολικός αεροδυναμικός σχεδιασμός έχει ως στόχο την όσο μεγαλύτερη απαγωγή αέρα και τη δημιουργία σημαντικής αρνητικής άντωσης με όσο το δυνατόν πιο καθαρές σχεδιαστικά γραμμές. Ο Leiters ισχυρίζεται ότι στα 200 km/h η Daytona παράγει 200 kg κάθετης δύναμης.

Η Ferrari περιγράφει τα μοντέλα της σειράς Icona ως μια «σύγχρονη μεταφορά του διαχρονικού σχεδιασμού μερικών από τα πιο εμβληματικά μοντέλα μας, με σύγχρονα καινοτόμα υλικά και τεχνολογία αιχμής».

Η σειρά Icona αποτελεί έναν από τους τέσσερις πυλώνες της στρατηγικής της εταιρείας. Οι άλλοι τρεις είναι η γκάμα με τους σπορ προσανατολισμούς, τα «οικογενειακά» και πιο άνετα Gran Tourismo μοντέλα και τέλος οι ειδικές εκδόσεις που βασίζονται σε υπάρχοντα μοντέλα.

Τα περιορισμένης παραγωγής μοντέλα της Icona εξασφαλίζουν στη Ferrari πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τα ήδη μεγάλα των μοντέλων που βρίσκονται σε κανονική παραγωγή, κάτι που παραδέχτηκε το Galliera, ο οποίος πάντως αρνήθηκε να προβεί σε περισσότερες λεπτομέρειες.

Η Ferrari θα ξεκινήσει τις παραδόσεις της Daytona προς το τέλος του 2022, ενώ το τελευταίο από τα συνολικά 599 αυτοκίνητα θα παραδοθεί στο τέλος του 2024.

Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με ανακοίνωση της ιταλικής εταιρείας το περιθώριο κέρδους της στο τρίτο τετράμηνο του 2021 ανέβηκε στο 35%, ενώ για το ίδιο διάστημα τα κέρδη πριν από τους τόκους, τους φόρους, τον αποπληθωρισμό και τις αποσβέσεις (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 12% και τα έσοδα κατά 19%, στα 1.053 δις ευρώ.

Τα EBITDA κέρδη για ολόκληρο το 2021 αναμένεται να ανέλθουν στα 1,52 δις ευρώ με την αρχική πρόβλεψη να κυμαίνεται ανάμεσα στα 1,45 και 1,5 δις ευρώ.

Μέσα στο 2021 η αξία των μετοχών της Ferrari έχει ανέβει κατά 30%, γεγονός που έχει ανεβάσει την αξία της μάρκας στα 44 δις ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

«Kαβείρια Palace»: Το λαμπερό resort που προσπάθησε να σώσει ο Ψωμιάδης ξανά στο σφυρί με τιμή… Black Friday (pics)

Κίνα  – Ιαπωνία – Ελλάδα έχουν τους ακριβότερους εμπορικούς στόλους (infographic)

Τηλεργασία: Τι αποζημίωση δικαιούστε για εξοπλισμό και τηλεπικοινωνίες