Τα μαύρα σύννεφα από την έλλειψη ημιαγωγών συνεχίζουν να αιωρούνται πάνω από την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, μειώνοντας την παραγωγική δύναμη των εταιρειών, αλλά αδυνατούν να βάλουν φρένο στην έντονη ανάγκη του καταναλωτικού κοινού για καινούριο ΙΧ.

Παρά τις ρωγμές στην εφοδιαστική αλυσίδα και τη μειωμένη διαθεσιμότητα καινούριων αυτοκινήτων, οι ελληνικές ταξινομήσεις του περασμένου Σεπτεμβρίου ανήλθαν σε 6.612 μονάδες.

Δηλαδή, μόλις 7,0% λιγότερες απ’ ό,τι τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Βάσει των επίσημων στοιχείων του ΣΕΑΑ, πρωταθλήτρια σε επίπεδο πωλήσεων αναδείχθηκε η Toyota με 739 μονάδες και μερίδιο 11,2%.

Ακολουθεί η Peugeot με 686 ταξινομήσεις και μερίδιο 10,4%.

Την τρίτη θέση κατέλαβε η Hyundai με 605 αυτοκίνητα και μερίδιο 9,2%, με την πεντάδα να συμπληρώνουν οι VW (8,8%) και Opel με 582 και 526 μονάδες (8,0%) αντίστοιχα.

Σε επίπεδο επιμέρους μοντέλων την κορυφή είδε το Opel Corsa, με τα Hyundai i20 και Citroen C3 να συμπληρώνουν το βάθρο.

Δείτε το ΤΟΠ 10 στο newsauto.