search icon

Αυτοκίνητο

Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα θα ανοίξει το πρώτο της εργοστάσιο η Great Wall; (pic)

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι έχει λάβει προσφορές για την αγορά υφιστάμενων εργοστασίων παραγωγής, αλλά μπορεί να αποφασίσει να ανοίξει ένα εντελώς νέο εργοστάσιο.

Η Great Wall Motor εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο στη Γερμανία, την Ουγγαρία ή την Τσεχική Δημοκρατία, δήλωσε ο Xiangjun Meng, πρόεδρος των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας, στην Automobilwoche, τη γερμανική έκδοση της Automotive News Europe.

«Αυτή τη στιγμή εξετάζουμε πού και γιατί οι έμπειρες ασιατικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δημιουργήσει τις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις τους. Κάποιο από τα ομοσπονδιακά κρατίδια στην ανατολική Γερμανία θα μπορούσαν να είναι μια πιθανή επιλογή», δήλωσε η Meng. «Εναλλακτικά, η Ουγγαρία ή η Τσεχική Δημοκρατία έχουν επίσης ισχυρές πιθανότητες».

Πριν αποσύρει το ενδιαφέρον της, η Great Wall ήταν πολύ κοντά σε συμφωνία να αναλάβει ένα πρώην εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη που έκλεισε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία το 2021. Ο Meng δήλωσε ότι τα δυνατά σημεία της ανατολικής Γερμανίας περιλαμβάνουν το «καλό κόστος εργασίας και ενέργειας». «Άλλοι παράγοντες που είναι καθοριστικοί για εμάς είναι ο όγκος της αγοράς ή οι προμηθευτές στην περιοχή», πρόσθεσε ο Meng.

Η Great Wall δεν έχει ξεκαθαρίσει αν σκοπεύει να κατασκευάσει ένα νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιο ή να αγοράσει ένα υπάρχον. Όπως ανέφερε ο Meng, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία έχει λάβει κάποιες προσφορές αγοράς για τοποθεσίες όπου οι υπάρχοντες κατασκευαστές θέλουν να σταματήσουν την παραγωγή, προσθέτοντας ότι η ευρωπαϊκή παραγωγή της Great Wall θα μπορούσε να ξεκινήσει από «τα επόμενα χρόνια».

Τα αυτοκίνητα της Great Wall εξάγονται επί του παρόντος στην Ευρώπη από την Κίνα. Η ηλεκτρική μάρκα Ora της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι διαθέσιμη στη Γερμανία από την αρχή του έτους, αλλά τους πρώτους τέσσερις μήνες υπήρξαν μόλις 268 ταξινομήσεις.

«Η Great Wall είναι μια ιδιωτική εταιρεία και ως εκ τούτου δεν αντιμετωπίζει προσδοκίες ή πιέσεις από την κινεζική κυβέρνηση. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε πιο ρεαλιστές από πολλούς άλλους κινέζους κατασκευαστές και δεν θέσαμε συγκεκριμένους στόχους πωλήσεων στην αρχική φάση», δήλωσε ο Meng.

Το στέλεχος πρόσθεσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να πάρει τον χρόνο της στην Ευρώπη για να λανσάρει τις μάρκες της, οι οποίες περιλαμβάνουν και την premium μάρκα Wey. Ως εκ τούτου, δίνει έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος, τη βιωσιμότητα και την ικανοποίηση των πελατών στην Ευρώπη.

Όπως ανέφερε ο Meng, στη Γερμανία υπάρχουν σήμερα 150 έμποροι της Great Wall. «Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε αρκετούς περισσότερους αντιπροσώπους στο δίκτυο», δήλωσε ο Thiemo Jahnke, διευθυντής μάρκετινγκ της Great Wall στην Automobilwoche.

Διαβάστε ακόμη

«Κόκκινα» δάνεια: Ο… άθλος της μείωσης του υφιστάμενου στοκ και η απειλή ενός νέου «κύματος»

Χρ. Μεγάλου στο Bloomberg: Η Ελλάδα χρειάζεται σταθερή κυβέρνηση – Έως το 2025 η αποεπένδυση του ΤΧΣ

Goldman Sachs: Αυξάνει τις τιμές στόχους – Σε πολυετές σημείο καμπής οι ελληνικές τράπεζες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version