H κίνηση του ομίλου Hyundai να σταματήσει την εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης μπορεί να ακούγεται περίεργη αλλά είναι μια αναμενόμενη απόφαση.

Ειδικά από τη στιγμή που οι Κορεάτες θέλουν να προετοιμαστούν για το επόμενό τους βήμα στην ηλεκτροκίνηση.

Που περιλαμβάνει και μια νέα πλατφόρμα, εκτός της E-GMP.

Το συγκεκριμένο τμήμα έχει έδρα στο τεράστιο κέντρο R&D (Έρευνας και Εξέλιξης) των Hyundai και Kia που εδρεύει στην πόλη Namyang, έχει προσωπικό που ξεπερνά τους 12.000 εργαζόμενους και στο οποίο επικεφαλής ήταν μέχρι πρότινος ο Albert Biermann.

Που πλέον είναι τεχνικός σύμβουλος του ομίλου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto