Sponsored Content

 

1. Ο εξηλεκτρισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας πλέον «τρέχει» με ολοένα και αυξανόμενο ρυθμό. Ποιο είναι το στρατηγικό σχέδιο της Renault για τη νέα ηλεκτρική εποχή του αυτοκινήτου;

Τον Ιανουάριο του 2021 το Renault Group παρουσίασε το στρατηγικό πλάνο Renaulution, με πλούσια προϊοντική ατζέντα που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την παρουσίαση πλήθους νέων μοντέλων μέσα στο επόμενα χρόνια. Σήμερα, μετά τις φάσεις Resurrection και Renovation, που αποτελούν τις δύο πρώτες φάσεις του Renaulution, το Renault Group ανοίγει το τρίτο κεφάλαιο, με τη φιλοδοξία να καταστεί μια αυτοκινητοβιομηχανία με τεχνολογίες και δομή επόμενης γενιάς (NextGen).

Η Επανάσταση (Revolution) που επιχειρείται, αποτυπώνεται στη δημιουργία 5 εστιασμένων επιχειρηματικών μονάδων, με εξειδικευμένες ομάδες δράσεις, η κάθε μία με τη δικιά της διοίκηση. Οι επιχειρήσεις αυτές είναι οι ακόλουθες:

• Η Ampere, που θα ασχολείται αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση (EV) και την εξέλιξη του σχετικού λογισμικού (Software).

• H Alpine, που θα αποτελέσει μια παγκόσμια μάρκα με premium τοποθέτηση και προϊόντα μηδενικών εκπομπών ρύπων,τα οποία θα βασίζονται στην αγωνιστική της κληρονομιά.

• H Mobilize, που είναι δομημένη πάνω σε μία κορυφαία εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, η οποία θα επιτρέψει την είσοδο του Groupσε μία αγορά νέων υπηρεσιών κινητικότητας, ενέργειας και υπηρεσιών βασισμένων στο διαμοιρασμό δεδομένων.

• Η εταιρεία «FutureIs NEUTRAL», που θα αποτελέσει την πρώτη εταιρεία κυκλικής οικονομίας 360° στην αυτοκινητοβιομηχανία, αξιοποιώντας υλικά που θα προέρχονται από έναν κλειστό κύκλο εργασιών (από την παραγωγή τους, μέχρι την επαναχρησιμοποίησή τους), έως την ανακύκλωση μπαταριών.

• H Power, που θα αναλάβει τη συνέχιση της παραδοσιακής, βασικής δραστηριότητας του Renault Group, με την ανάπτυξη καινοτόμων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) και με υβριδικά συστήματα κίνησης, χαμηλών εκπομπών ρύπων, υπό τα σήματα τωνμαρκών Renault και Dacia.

2. H Renault παράλληλα με την εξέλιξη αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει δώσει μεγάλο βάρος και στην υβριδική τεχνολογία με μοντέλα υβριδικά και υβριδικά plug-in. Θα συνεχίσει να εξελίσσει αυτή την τεχνολογία-γέφυρα και την επόμενη δεκαετία, μέχρι το 2035 που έχει οριοθετηθεί ως το έτος πλήρους υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης;

Τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και υβριδικά συστήματα κίνησης θα συνεχίζουν να εκπροσωπούν μέχρι και το 50% των συνολικών πωλήσεων των αυτοκινήτων παγκοσμίως, ακόμα και μέχρι το 2040.

Οπότε η εξέλιξη σχετικών τεχνολογιών σε αυτό τον τομέα παραμένει ένα βασικό κομμάτι δραστηριότητας για κάθε κατασκευαστή. Γι’ αυτό τον λόγο το Renault Group θα συνεχίζει δυναμικά και σε αυτό το πεδίο, παρουσιάζοντας μια τελείως καινούρια γκάμα υβριδικών μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κάτι που θα ισχύσει εκτός από την ίδια τη Renault και για τη Dacia και για τη δραστηριότητα των επαγγελματικών οχημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα το Renault Group ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με τον κινέζικο κολοσσό Geely, με τον οποίο θα ενώσει δυνάμεις για τη σχεδίαση, την εξέλιξη, την παραγωγή και την εμπορία εξαρτημάτων και κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών, σε ποσοστό 50-50%, εμπλέκοντας state of the art τεχνολογίες.

Συνολικά και παρά την αύξηση της προσφοράς σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, η αγορά των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσει να μεγαλώνει, κυρίως εκτός Ευρώπης, με αποτέλεσμα η πρόβλεψη του Renault Group να είναι ότι μεταξύ 2022-2030 η αύξηση θα αγγίζει το 2% ετησίως.

3. Ανέκαθεν η Renault έδινε μεγάλη σημασία στην οδηγική ευχαρίστηση που αποκόμιζε κανείς από όλα τα μοντέλα της. Πώς σκοπεύει να διατηρήσει αυτό το πλεονέκτημα και στην εξηλεκτρισμένη εποχή που όλοι φοβούνται ότι θα χαθεί ο παράγοντας fun-to-drive;

H Renault αγκαλιάζει τις αξίες που την έχουν καθιερώσει στη συνείδηση του κοινού ως μία mainstream μάρκα αυτοκινήτων με μοντέλα που «μιλάνε» στην καρδιά του οδηγού με τη ευκολία χρήσης και το οδηγικό ταμπεραμέντο που προσφέρουν. O παράγοντας fun-to-drive είναι στο DNA της και αυτό αποδείχτηκε με την παρουσίαση του εκθεσιακού πρωτότυπου R5 Turbo 3E, ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου με 380 ίππους και κίνηση στους πίσω τροχούς, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για να ντριφτάρει σε περιβάλλον πίστας.

Άλλωστε προ ημερών οι δημοσιογράφοι οδήγησαν στο εξωτερικό το νέο Renault Austral, που αναμένουμε σύντομα και στην Ελλάδα, στην κορυφαία υβριδική του έκδοση των 200 ίππων, που συνδυάζεται με το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced, το οποίο το βοηθάει όχι μόνο να κρύψει το βάρος και τον όγκο του στις στροφές, παραμένοντας ευέλικτο, αλλά και να παραμένει ιδανικά οδηγοκεντρικό στις υψηλέςταχύτητες.

Παράλληλα, το επερχόμενο νέο Megane E-Tech Electric παραδίδει μαθήματα οδηγικού δυναμισμού, καθώς βασίζεται σε νέα πλατφόρμα που φιλοξενεί την πιο λεπτή συστοιχία μπαταριών της αγοράς, κατεβάζοντας το κέντρο βάρους, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην απόκριση του τιμονιού και τη συμπεριφορά του πλαισίου στις στροφές. Για τη Renault η ηλεκτροκίνηση είναι μια αφορμή να αναδείξει τη διαχρονική της ικανότητα αλλά και ανάγκη να φτιάχνει αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό.

4. Για μία ακόμα χρονιά η Renault, μέσω του αποκλειστικού εισαγωγέα της στην Ελλάδα, Τεορέν Μότορς Α.Ε, ανέλαβε την επίσημη Χορηγία του Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας. Ποια είναι η σημασία μιας τέτοιας ενέργειας; Πώς συνδέονται τα πανανθρώπινα μηνύματα του Μαραθωνίου με τις αξίες μιας αυτοκινητοβιομηχανίας;

Η Renault, ως μία κατεξοχήν ανθρωποκεντρική εταιρία με περιβαλλοντικές ευαισθησίες, είναι πάντα κοντά στα αθλητικά γεγονότα που συνδυάζουν το αθλητικό ιδεώδες με το υγιεινό, γήινο lifestyle. Για τη Renault το να συνδέει το όνομά της με τα αθλητικά ιδεώδη ταυτίζεται με τη φιλοσοφία πάνω στην οποία βασίζεται η εξέλιξη των μοντέλων της σε σχέση με τον τελικό αποδέκτη, τον ίδιο τον άνθρωπο.

Η Teoren Motors ενστερνίζεται απόλυτα τις αξίες της Renault και έχει αναλάβει την επίσημη χορηγία του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, του μεγαλύτερου δρομικού γεγονότος, με παγκόσμια απήχηση, το οποίο προβάλλει την Ελλάδα και το πνεύμα της με τον καλύτερο τρόπο, συγκεντρώνοντας δρομείς από όλο τον κόσμο.

Η αξία του Μαραθωνίου αποτυπώνεται στην προσπάθεια των δρομέων να πετύχουν το στόχο του τερματισμού ενός αγώνα 42.195 μέτρων, διανύοντας έτσι την ιστορική διαδρομή του Αθηναίου στρατιώτη Φειδιππίδη που μετά τη μάχη του Μαραθώνα (το 490 π.Χ) έτρεξε από το πεδίο της μάχης στην Αθήνα για να μεταφέρει τα νικητήρια νέα με τη λέξη «νενικήκαμεν».

Αλλά αποτυπώνεται και στην προσπάθεια όλων όσων συμμετέχουν, μόνοι ή με τις οικογένειές τους, και στους υπόλοιπους αγώνες των 10, 5 και 1,2 χλμ. Σε αυτό το πλαίσιο η Teoren Motors συμμετείχε σε αυτή τη γιορτή του αθλητισμού, με το «Renault Running Team» με 70 συμμετέχοντες, που βίωσαν όλοι την εμπειρία αυτού του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος.