Διευρύνονται οι απώλειες για τη μετοχή της BYD στις συναλλαγές του Χονγκ Κονγκ -με αποτέλεσμα η διήμερη διολίσθησή τους να ξεπεράσει το 10% – καθώς οι σαρωτικές μειώσεις τιμών της περασμένης εβδομάδας προκάλεσαν ανησυχίες για ένα νέο κύμα εκπτώσεων στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Κίνας.

Η μετοχή υποχώρησε έως και 4% στις πρωινές συναλλαγές, μετά την πτώση της Δευτέρας κατά 8,6%. Το sell off προκλήθηκε αφού ο γίγαντας EV ανακοίνωσε μειώσεις έως και 34% σε 22 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στην Κίνα μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Η κίνηση αυτή ήρθε μετά την ανακοίνωση της εταιρείας τον περασμένο μήνα της πιο αργής ετήσιας αύξησης των παραδόσεων οχημάτων σε περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Ενώ οι πωλήσεις του Απριλίου αυξήθηκαν κατά 21% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, αυτό ήταν το μικρότερο μηνιαίο κέρδος από τον Αύγουστο του 2020, με εξαίρεση την πτώση των παραδόσεων τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους, όταν οι διακοπές του Σεληνιακού Νέου Έτους είδαν τις πωλήσεις της βιομηχανίας σε εθνικό επίπεδο να συρρικνώνονται κατά 22%.

Το Xingyuan της αντίπαλης Geely Automobile Holdings Ltd. έγινε τον περασμένο μήνα το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, ξεπερνώντας το δημοφιλές Seagull της BYD, σύμφωνα με στοιχεία από το China Automotive Technology and Research Center.

Οι αναλυτές της Morgan Stanley δήλωσαν ότι ο ανταγωνισμός τιμών που προκλήθηκε από την BYD είναι πιθανό να συνεχιστεί, με επιπτώσεις στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Διαβάστε ακόμη

Αγροτική οικονομία σε κίνδυνο: Πώς η κλιματική αλλαγή κοστίζει 28 δισ. ευρώ τον χρόνο στην ΕΕ

Duty Free: Αμερικανοί, Τούρκοι και Ισραηλινοί τουρίστες ωθούν σε νέα υψηλά τις πωλήσεις

Ηλιακή ενέργεια: Σε ιστορικά χαμηλά τα κέρδη στην Ευρώπη λόγω μακράς ηλιόλουστης άνοιξης (γράφημα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα