search icon

Αγορές

Citigroup: «Χρυσό» το Μουντιάλ για τις εταιρείες delivery στην Ευρώπη

H επενδυτική τράπεζα προεξοφλεί ένα ισχυρό δ’ τρίμηνο για τις εταιρείες delivery φαγητού τόσο στις χώρες της Ευρώπης όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο

«Χρυσή» αναμένεται να αποδειχθεί η τρέχουσα χρονική περίοδος για τις εταιρείες delivery, καθώς το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ έρχεται να δώσει μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις των εν λόγω επιχειρήσεων. 

Σύμφωνα με report της Citigroup, οι περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρωποι, οι οποίοι κάποια στιγμή θα κάτσουν στον καναπέ τους για να παρακολουθήσουν τους αγώνες του Μουντιάλ, είναι πολύ πιθανό να… πεινάσουν και να θελήσουν να παραγγείλουν.  

Ως εκ τούτου, η επενδυτική τράπεζα προεξοφλεί ένα ισχυρό δ’ τρίμηνο για τις εταιρείες delivery φαγητού τόσο στις χώρες της Ευρώπης όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο.  

Σύμφωνα με έρευνα του Bloomberg στη Βρετανία, τουλάχιστον τα ¾ όσων σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν ορισμένα παιχνίδια του Μουντιάλ, θα το πράξουν από τον καναπέ του σαλονιού τους. Εξ αυτών, το 57% εκτιμά ότι θα επιλέξει να παραγγείλει φαγητό απ’ έξω.  

Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, η Citigroup θεωρεί ότι η διοργάνωση του Κατάρ θα δώσει ώθηση στις εταιρείες delivery, με αποτέλεσμα τα έσοδα να αυξηθούν αισθητά στο δ’ τρίμηνο του 2022, αναπληρώνοντας ένα μέρος της ζημιάς από το «μαχαίρι» των καταναλωτικών δαπανών (ως απόρροια του υψηλού πληθωρισμού) 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μετοχές των εταιρειών delivery, όπως για παράδειγμα των Just Eat, Delivery Hero και Deliveroo, συγκαταλέγονται σ’ αυτές με τη χειρότερη ετήσια επίδοση σ’ όλη την Ευρώπη, καταγράφοντας μεγάλες απώλειες έως και 60% από τις αρχές του 2022. 

Κι αυτό, οφείλεται κατά κύριο λόγο στο αυξανόμενο κόστος διαβίωσης των νοικοκυριών, το οποίο αναγκάζει τους καταναλωτές να πατήσουν «φρένο» στις περιττές δαπάνες, όπως είναι για παράδειγμα το «φαγητό απ’ έξω»

Ακόμη ένας αρνητικός παράγοντας συνίσταται στο «ξεφούσκωμα» του πρόσφατου ράλι της πανδημικής περιόδου, όταν οι εταιρείες delivery έζησαν «χρυσές» εποχές χάρη στα περιοριστικά μέτρα και στα lockdowns.  

Διαβάστε επίσης

Πώς μια βίλα αξίας 4,5 εκατ. ευρώ (με νοικάρη τον Καμμένο) πουλήθηκε 1,1 εκ. ευρώ, η γρουσουζιά που έσπασε στην Ελλάκτωρ και το διαζύγιο στην Τρ. Αττικής 

Black Friday και στα ταξίδια: Από την Aegean και τη Sky Express μέχρι την Grecotel και την booking.com

Τι γεύση έχει η χρυσή μπριζόλα του Salt Bae; H αλήθεια για τον βρώσιμο χρυσό

Exit mobile version