Σε limit up για τρίτη διαδοχική συνεδρίαση βρίσκεται η μετοχή της MIG στο Χρηματιστήριο Αθηνών, εν αναμονή της δημόσιας πρότασης από τον βασικό μέτοχο, δηλαδή την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία ελέγχει το 36% του μετοχικού κεφαλαίου. 

Είναι ενδεικτικό ότι, λίγο πριν τις 12.30 το μεσημέρι της Τετάρτης, η μετοχή της εισηγμένης είναι «κλειδωμένη» στο +29,91% και εκτινάσσεται στο 0,1668 ευρώ, καθορίζοντας άνω του +150% τη σωρευτική μεταβολή του 2023. 

Οι μέχρι στιγμής συναλλαγές ανέρχονται σε 7,3 εκατομμύρια ευρώ, καθώς τουλάχιστον 44 εκατομμύρια τεμάχια έχουν αλλάξει χέρια. Η συγκεκριμένη ποσότητα, δε, αντιστοιχεί στα 4/5 του συνολικού όγκου που έχει διακινηθεί στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών. 

Το ανοδικό κρεσέντο των τελευταίων ημερών συνδέεται άρρηκτα με την απόφαση της Πειραιώς να αυξήσει το ποσοστό μετοχών στο 36% (από 31% προηγουμένως), κάτι που την υποχρεώνει να υποβάλλει δημόσια πρόταση προς τους υπόλοιπους μετόχους.  

Αυτή η κίνηση, όπως όλα δείχνουν, αποτελεί απάντηση της Πειραιώς στις επιλογές της οικογένειας Ηλιόπουλου, η οποία ελέγχει τη Seajets. Ας σημειωθεί ότι οι εφοπλιστές απέκτησαν πριν λίγες ημέρες το 5,5% της MIG, έχοντας ως στόχο να «μπλοκάρουν» ή να επωφεληθούν της δρομολογούμενης μεταβίβασης της Attica Group (θυγατρική της MIG) στην Strix (θυγατρική της Πειραιώς). 

Το εν λόγω deal είχε ενορχηστρωθεί από την Πειραιώς, με στόχο την απαλλαγή από τον μεγάλο «βραχνά» των ανεξόφλητων δανείων της MIG, ύψους 443,8 εκατ. ευρώ. 

Πλέον, λαμβάνοντας υπόψη την ισχυροποίηση της θέσης της Πειραιώς στη MIG, είναι σαφές ότι η συμφωνία για τη μεταβίβαση της Attica Group κατά πάσα πιθανότητα θα ολοκληρωθεί, ανατρέποντας τον σχεδιασμό της οικογένειας Ηλιόπουλου.  

Αυτή που απομένει να μάθουμε, φυσικά, είναι η τιμή της δημόσιας πρότασης της Πειραιώς. 

Ας σημειωθεί ότι η Τρ. Πειραιώς, αυτήν τη στιγμή, ελέγχει το 36% της MIG, αποτελώντας τον μεγαλύτερο μέτοχο, αλλά και το 11,8% της Attica Group (μέσω της STRIX Holdings).    

Διαβάστε ακόμη

Τι ψηφίζουν στη δεύτερη κάλπη, η μάχη Μεγάλου-Ηλιόπουλου(2), ο ειρηνοποιός του καζίνο και ο νέος μνηστήρας της Watt

Ο Γιώργος Προκοπίου έχει το ακριβότερο πλοίο του ελληνόκτητου στόλου – Κοστίζει $286,1 εκατ.

To δώρο του Ωνάση στον “γάμο του αιώνα” ταξιδεύει στα νησιά Γκαλαπάγκος