Η ανακοίνωση της Genting Hong Kong ότι μπορεί να μην είναι σε θέση να πληρώσει χρέη και άλλες της υποχρεώσεις οδήγησαν σε ελεύθερη πτώση της μετοχή της που έχασε πάνω από 50%.

Η μετοχή ξανάρχισε σήμερα συναλλαγές μετά από αναστολή τεσσάρων ημερών.

Σε ανακοίνωσή της στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η Genting αναφέρει ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο Όμιλος θα μπορέσει να πληρώσει τις οικονομικές του υποχρεώσεις, όταν θα φτάσει η προθεσμία καταβολής.

«Αν ο Όμιλος δεν μπορέσει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του με την πληρωμή των χρεών του ή κάποια συμφωνία με τους πιστωτές του για την ανανέωση ή την παράταση του δανεισμού του τότε θα υπάρχει δυσμενής επίπτωση στις δραστηριότητές του, τις προοπτικές του, την οικονομική του κατάσταση και τα λειτουργικά αποτελέσματα», αναφέρει η ανακοίνωση.

Η εξέλιξη αυτή έπεται της υποβολής αίτησης αφερεγγυότητας της γερμανικής ναυπηγικής θυγατρικής της MV Werften. Αυτό προκάλεσε την έκδοση προειδοποίησης από την Genting ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν πιθανές χρεώσεις σε συμφωνίες χρηματοδότησης ύψους 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων – ως αποτέλεσμα της αφερεγγυότητας.

Η Genting Hong Kong, θυγατρική της Genting Group, βρίσκεται εν μέσω μιας δικαστικής διαμάχης με τοπική κυβέρνηση στη Γερμανία.

Οι εν εξελίξει νομικές διαδικασίες περιλαμβάνουν την απόσυρση μιας διευκόλυνσης 88 εκατομμυρίων δολαρίων – ή εφεδρική χρηματοδότηση για μια δευτερεύουσα πηγή αποπληρωμής – που σχετίζεται με το MV Werften.

Η Genting αναφέρει στην κατάθεσή της ότι το γερμανικό ομοσπονδιακό κρατίδιο Mecklenburg-Vorpommern είχε παρακρατήσει αυτά τα κεφάλαια, εν αναμονή της επικείμενης απόφασης.

Η εταιρεία κρουαζιέρας, που ελέγχεται από τον Μαλαισιανό μεγιστάνα Lim Kok Thay, έχει πληγεί σκληρά από την πανδημία, καθώς τα ταξίδια σταμάτησαν λόγω της παγκόσμιας αύξησης των κρουσμάτων της Covid. Η Genting Hong Kong σταμάτησε τις πληρωμές για χρέη σχεδόν 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρή ζημία 238 εκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο που έληξε τον Ιούνιο του 2021, σε σύγκριση με ζημιά 742,6 εκατομμυρίων δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2020.

Διαβάστε ακόμη:

Βασίλης Φουρλής στο newmoney: Με την Holland & Barrett διεκδικούμε μερίδιο από μία αγορά 600 εκατ. ευρώ

Μετάλλαξη Όμικρον: Σε συναγερμό οι ειδικοί παρά τη μείωση των κρουσμάτων

ΑΔΜΗΕ: Δεκαετές νέων ηλεκτρικών διασυνδέσεων και θωράκισης του συστήματος