Προς τα πάνω αναθεώρησε τις προβλέψεις για τις πωλήσεις της η Adidas, λόγω της ανάκαμψης στην αγορά της Κίνας αλλά και της «έκρηξης» των online πωλήσεων.

Οι προοπτικές για τις αποδόσεις της εταιρείας βελτιώθηκαν λόγω της επικείμενης επιστροφής των μαζικών αθλητικών γεγονότων και των ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου.

Οι πωλήσεις (χωρίς τις διακυμάνσεις στις συναλλαγματικές ισοτιμίες) αναμένεται να αυξηθούν στο νεαρό καταναλωτικό κοινό.

Η αύξηση των εσόδων του δεύτερου τριμήνου αναμένεται να φτάσει περίπου το 50%, σύμφωνα με την εταιρεία. Οι μετοχές της εταιρείας κινήθηκαν ανοδικά κατά 2,9 πριν τη συνεδρίαση, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.

Τα νέα δεδομένα ενδεχομένως να αμβλύνουν ορισμένες από τις ανησυχίες των επενδυτών που είχαν ανακύψει λόγω του μποϊκοτάζ προϊόντων της Adidas και της Nike από ορισμένους καταναλωτές στην Κίνα.

Τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου τριμήνου ανήλθαν σε 704 εκατομμύρια ευρώ (849 εκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 558 εκατ. ευρώ έναντι των 31 εκατ. ευρώ πριν από έναν χρόνο.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 20% στα 5,27 δισ. ευρώ, κυρίως λόγω των ισχυρών επιδόσεων τόσο από τις απευθείας πωλήσεις όσο και από αυτές μέσω Διαδικτύου.

Η Adidas εντυπωσίασε τους επενδυτές τον Μάρτιο παρουσιάζοντας ένα σχέδιο στοχευμένο στις διαδικτυακές πωλήσεις, στα προϊόντα σχεδιασμένα για το γυναικείο κοινό καιστη χρήση ανακυκλωμένων υλικών σε παπούτσια και ενδύματα. Οι παραπάνω κλαδοι φαίνεται να κερδίζουν έδαφος, με τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου να αυξάνονται στην Κίνα, την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Διαβάστε ακόμα:

Ανοικτά και με εκπτώσεις τα καταστήματα την Κυριακή

WIND: 9 στους 10 κάνει χρήση Ιnternet από το κινητό – Θετική η αποδοχή του 5G

ΟΑΕΔ: Πότε καταβάλλεται η παράταση στα επιδόματα ανεργίας