Καμπανάκι από την Burberry Group, η οποία προειδοποίησε ότι ο φετινός στόχος για τα έσοδα μπορεί να είναι ανέφικτος, αφού οι πωλήσεις της βρετανικής εταιρείας κατασκευής καμπαρντίνας αυξήθηκαν ελάχιστα στο πιο πρόσφατο τρίμηνο.

Η εταιρεία δήλωσε την Πέμπτη ότι η ασθενέστερη ζήτηση μπορεί να καταστήσει αδύνατη την επίτευξη της πρόβλεψης των πωλήσεών της και ότι τα κέρδη θα είναι πιθανώς στο χαμηλότερο άκρο του καθοδηγούμενου εύρους της, εάν συνεχιστεί η επιβράδυνση της ζήτησης στα προϊόντα πολυτελείας. Οι μετοχές της υποχώρησαν έως και 11%, η πιο απότομη ενδοσυνεδριακή πτώση σε περισσότερα από τρία χρόνια, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η παγκόσμια επιβράδυνση της ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας έβαλε φρένο στις προσπάθειες διευθύνοντος συμβούλου Jonathan Akeroyd να δώσει νέα πνοή στο δημοφιλές brand.
Ο Akeroyd διόρισε πέρυσι τον σχεδιαστή Daniel Lee για να αναζωογονήσει τη δημοτικότητα της εταιρείας, αλλά οι προσπάθειες δεν έχουν ακόμη αποδώσει καρπούς.

Οι καταναλωτές είχαν μια υποτονική αντίδραση στις δημιουργίες του Lee, έγραψε η αναλύτρια της UBS Zuzanna Pusz σε σημείωμά της στις αρχές Οκτωβρίου. Τα έσοδα από το χονδρικό εμπόριο υποφέρουν, καθώς οι τιμές της Burberry είναι πολύ υψηλές για τους πελάτες στους οποίους απευθύνεται.

Οι μετοχές της Burberry έχουν χάσει περισσότερο από το ένα πέμπτο της αξίας τους φέτος.

Οι πωλήσεις της Burberry αυξήθηκαν κατά 1% το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο στα συγκρίσιμα καταστήματά της, ανακοίνωσε η βρετανική εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 4,2%.

Διαβάστε ακόμη

Κυριάκος Μητσοτάκης στο Greece Talks: Αιμοδότης του τουρισμού η ιδιωτική πρωτοβουλία 

Χατζηδάκης: 352 εκατ. ευρώ σε 2,3 εκατομμύρια πολίτες τα Χριστούγεννα

Σεμίραμις Παληού: Η Diana Shipping παραμένει σε ρότα κερδοφορίας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ