Ο τρίτος μεγαλύτερος μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως ανακοίνωσε ότι βάζει τις τιμές των ναύλων στον «πάγο», που αφορούν τις θαλάσσιες μεταφορές για τους επόμενους πέντε μήνες, υποκύπτοντας στην πίεση ορισμένων πελατών και ρυθμιστικών αρχών που ανησυχούν  από το ξέφρενο ράλι στο κόστος μεταφοράς.

«Παρόλο που αυτές οι αυξήσεις των ναύλων που καθοδηγούνται από την αγορά αναμένεται να συνεχιστούν τους επόμενους μήνες, ο όμιλος αποφάσισε να θέσει σε αναμονή οποιαδήποτε περαιτέρω αύξηση των ναύλων για όλες τις υπηρεσίες που εκτελούνται υπό τα εμπορικά σήματά του, ανέφερε στην ανακοίνωσή της η CMA CGM SA.

Η απόφαση, η οποία τέθηκε σε ισχύ την Πέμπτη και ισχύει έως την 1η Φεβρουαρίου, με την εταιρεία να δηλώνει πως προτεραιότητά της είναι η μακροπρόθεσμη σχέση της με τους πελάτες της μπροστά σε μια άνευ προηγουμένου κατάσταση για τη ναυτιλία.

Σύμφωνα με το Bloomberg, το κόστος μεταφοράς ενός κοντέινερ από τη Σαγκάη στο Λος Αντζελες έφτασε τις 11.569 δολάρια την περασμένη εβδομάδα, οκτώ φορές υψηλότερα από τα προ πανδημίας επίπεδα.

Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, με τη ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων ως ραχοκοκαλιά τους, αγωνίζονται να συμβαδίσουν με τη ζήτηση για αγαθά και να ξεπεράσουν τις εργασιακές διαταραχές που προκαλούνται από τις επιδημίες του Covid. Μια εικόνα του τεταμένου συστήματος είναι η ουρά των πλοίων έξω από τα δίδυμα λιμάνια της Καλιφόρνιας, του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς, η οποία αυξήθηκε σε 49 πλοία ρεκόρ μέχρι αργά την Πέμπτη.

Διαβάστε ακόμη:

Η καυτή ατζέντα του ΥΠΟΙΚ για Τράπεζες – Κεφαλαιαγορά

Γιώργος και Αντώνης Γλου: Βγαίνουν στο σφυρί τα σπίτια τους στην Καστέλα (pics)

Ανάπτυξη: Kαι η ΤτΕ αναθεωρεί την πρόβλεψη στο 5% – Ισχυρά μέτρα στήριξης στη ΔΕΘ