Το Facebook δίνει τεχνητά “φουσκωμένες” στατιστικές στους διαφημιζόμενους όσον αφορά το μέσο χρόνο παρακολούθησης των βίντεο, κάτι το οποίο μπορεί να ενίσχυσε και τα διαφημιστικά έξοδα προς την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Η εταιρεία αναφέρει πως έχει “παρακολουθηθεί” ένα βίντεο όταν περάσουν 3 δευτερόλεπτα. Οι στατιστικές οι οποίες προωθήθηκαν στους διαφημιστές συμπεριλάμβαναν μόνο τα άτομα που είχαν “δει” το βίντεο, αλλά όχι αυτούς που το παρακολούθησαν για λιγότερο από 3 δεύτερα ή γι αυτούς που δεν το παρακολούθησαν καθόλου. Η μετοχή του Facebook υποχώρησε κατά 1,5% μετά από την αναφορά των λανθασμένων υπολογισμών.

“Το πρόβλημα επιδιορθώθηκε, δεν επηρέασε τη χρέωση, ενώ έχουμε ειδοποιήσει του περισσότερους από τους συνεργάτες μας”, ανέφερε το Facebook.