Μόλις δύο μήνες μετά την αποχώρηση της Fiat Chrysler Automobiles NV από τη Renault SA, ο διευθύνων σύμβουλός της αφήνει υπαινιγμούς ότι είναι έτοιμος να «μπει στο γήπεδο και να παίξει».

Οι αυξανόμενες πωλήσεις φορτηγών στις Η.Π.Α. τροφοδοτούν καλύτερα από το αναμενόμενο τα κέρδη και η ιταλο- αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει το εύρος των εμπορικών σημάτων για να διατηρήσει τη δυναμική της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mike Manley την περασμένη εβδομάδα σε δημοσιογράφους. Αλλά, όπως και ο προηγούμενος προκάτοχός του Sergio Marchionne, ο επικεφαλής της Fiat δεν αποφεύγει να μιλήσει για τις διαπραγματεύσεις.

“Δεν υπάρχουν πολλά στην αγορά που δεν καλύπτονται από το χαρτοφυλάκιο που διαθέτουμε, όσο κάνουμε τα πράγματα σωστά, όπως πρέπει”, δήλωσε ο Manley στους δημοσιογράφους την 1η Αυγούστου στα κεντρικά γραφεία της Fiat στην Auburn Hills του Michigan. “Θα μπορούσαμε να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο, προσθέτοντας ίσως μια ακόμα μάρκα; Η απάντηση σε αυτό, βέβαια, είναι ναι.”

Ενώ ο Manley συζήτησε τις προοπτικές για μια σειρά επιλογών, από τις συγχωνεύσεις μέχρι την περαιτέρω συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας, η Fiat δεν έχει σχέδια εξαγοράς αυτή τη στιγμή, δήλωσε ένας εκπρόσωπος. Οι μετοχές της Fiat υποχώρησαν έως και 0,9% στο Μιλάνο το απόγευμα, ενώ οι μετοχές της Renault αυξήθηκαν ατά 2,2% στο Παρίσι.

Ο Manley αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις, από το να στρέψει τις προβληματικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη και την Κίνα για να οδηγήσει σε ανάκαμψη τη μονάδα της Maserati που χάνει χρήματα. Αλλά όπως κι ο Marchionne, κάνει την υπόθεση ότι η Fiat μπορεί να επιδιώξει το δρόμο της επιστροφής της σε μια υγιή θέση που θα μπορούσε να γίνει ακόμη ισχυρότερη, εάν επιβληθεί στου ανταγωνιστές της στα πεδία των οικονομιών κλίμακας και της και της τεχνολογικής εμπειρογνωμοσύνης.