Bloomberg

«Γάμος» Ferrari-Armani για πολυτελή – και πιο ακριβά – προϊόντα

  • newsroom


Η νέα κατεύθυνση της Ferrari στα  σημαίνει ότι τα προϊόντα όπως τα παρκά της και τα γυαλιά ηλίου θα φέρουν τώρα υψηλότερες τιμές στην αγορά, κάτι που συμφωνεί με τα σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας, τα οποία μπορεί να κοστίζουν περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια το καθένα

Η πρώτη προσπάθεια της Ferrari NV στην αγορά αξεσουάρ με τη φίρμα της δε είχε επιτυχία. Για αυτό σήμερα ανακοίνωσε πως θα ξαναλανσάρει τις τσάντες και τις σειρές ρούχων και αξεσουάρ της με το γνωστό αλογάκι, αλλά αυτή τη φορά θα ενώσει δυνάμεις της με τη Giorgio Armani SpA. για μια νέα ώθηση.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Louis Camilleri, βρίσκεται αντιμέτωπος με τον στόχο του πρώην προέδρου Sergio Marchionne, ο οποίος πέθανε το 2018: Να μετασχηματίσει τη Ferrari σε ένα πλήρες εμπορικό σήμα πολυτελείας. Μετά την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών, η εταιρεία δήλωσε τη Δευτέρα ότι τα επώνυμα προϊόντα της θα συμβάλλουν στο 10% των κερδών προ φόρων και τόκων μέσα στα επόμενα 7-10 χρόνια.

Η νέα κατεύθυνση της Ferrari στα  σημαίνει ότι τα προϊόντα όπως τα παρκά της και τα γυαλιά ηλίου θα έχουν τώρα υψηλότερες τιμές στην αγορά, σε αναλογία με τα σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας, τα οποία μπορεί να κοστίζουν περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια το καθένα.

“Οι τρέχουσες προσφορές μας είναι υπερβολικές και κινδυνεύουν να διαλύσουν το πολύτιμο brand μας”, δήλωσε ο Camilleri σε τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές νωρίτερα σήμερα.

Η Ferrari έχει χρησιμοποιήσει από καιρό καταστήματα αερολιμένων που πωλούν πόλο μπλουζάκια και αποσκευές επιτρέποντας στους οπαδούς της να πάρουν ένα κομμάτι της μάρκας σε ένα μόνο κλάσμα της τιμής.

Ενώ αυτό το είδος merchandising μπορεί να ενισχύσει το εμπορικό σήμα, η εστίαση σε ρολόγια $150 και καπέλα των $30 θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την αποξένωση της αποκλειστικής εικόνας της.

“Θα μειώσουμε τις ισχύουσες συμφωνίες χορηγιών κατά περίπου 50%”, δήλωσε ο CEO. “Θα εξαλείψουμε επίσης περίπου το 30% των κατηγοριών προϊόντων στις οποίες συμμετέχουμε”.

Η φήμη της Ferrari στην κορυφαία μηχανική θα μπορούσε να καταστήσει πιο τεχνικές κατηγορίες, όπως τα ρολόγια και τα γυαλιά, ένα λογικό στόχο για τη νέα στρατηγική της.

Η Armani έχει προσπαθήσει να επικεντρωθεί στην πολυτελή εικόνα της, αυξάνοντας τον έλεγχο  και διακόπτοντας τις γραμμές μεσαίας κατηγορίας που πωλούνται στα πολυκαταστήματα. Ωστόσο, οι πωλήσεις δεν αναμένεται να επανέλθουν σε ανοδική τροχιά μέχρι το επόμενο έτος.