Σε καλό δρόμο για να πετύχει το στόχο της για τα κέρδη του 2023 δηλώνει η Heineken, παρά το φρένο στην κατανάλωση ποτών λόγω των υψηλότερων τιμών και της οικονομικής αβεβαιότητας.

Η ζυθοποιία με έδρα το Άμστερνταμ διατήρησε την πρόβλεψή της στο 5%. Η αγορά είχε εκφράσει ανησυχίες ότι θα μπορούσε να υπάρξει περαιτέρω υποβάθμιση μετά τη μείωση του στόχου της για την ανάπτυξη τον Ιούλιο, μετά τις πρωτοφανείς αυξήσεις των τιμών και την επιβράδυνση της ζήτησης ειδικά στη βασική αγορά του Βιετνάμ.

«Θα περιμέναμε οι μετοχές να είναι καλύτερες σήμερα, δεδομένης της επανάληψης των κατευθυντήριων γραμμών και καθώς αυξάνεται η εμπιστοσύνη στην παράδοση», δήλωσε ο Edward Mundy, αναλυτής της Jefferies. «Η Heineken βρίσκεται στην αρχή ενός πολυετούς προγράμματος αλλαγών, όπου βλέπουμε την επιχείρηση να επιτυγχάνει ανώτερη ανάπτυξη με επέκταση του περιθωρίου κέρδους».

Η μετοχή της Heineken σημείωσε άνοδο 1,9% στο Άμστερνταμ, μετά από κέρδη έως και 3%, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Ο θετικός όγκος στην Αμερική και το ομώνυμο premium εμπορικό σήμα της Heineken της επέτρεψαν να διατηρήσει σταθερές έως μεσαίες μονοψήφιες προβλέψεις για το λειτουργικό κέρδος, παρά τον καλοκαιρινό καιρό στην Ευρώπη. Η ζυθοποιία διατήρησε επίσης τις προσδοκίες για τα καθαρά κέρδη σε συνάλλαγμα, διευκολύνοντας την πιθανότητα τα κέρδη ανά μετοχή να διολισθήσουν χαμηλότερα. – Duncan Fox, αναλυτής καταναλωτικών προϊόντων του BIoomberg.

Ο όγκος της μπύρας εξακολουθεί να μειώνεται κατά 4,2% το τρίτο τρίμηνο, καθώς μειώθηκαν οι αποστολές σε βασικές αγορές, όπως το Βιετνάμ, η Νιγηρία και μεγάλο μέρος της Ευρώπης, ενώ ο όγκος της premium μπύρας μειώθηκε ακόμη περισσότερο, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Η αύξηση των εσόδων κατά 4,5% σε οργανική βάση, που οφείλεται στην αύξηση των τιμών, δεν έπιασε την εκτίμηση συναίνεσης των αναλυτών για 5,3%.

Οι ζυθοποιοί αντιμετωπίζουν μια δύσκολη επιλογή, καθώς η εκτίναξη των δαπανών για τα συστατικά και την παραγωγή αυξάνει το κόστος τους. Η επακόλουθη αύξηση των τιμών της μπύρας οδήγησε σε μείωση της ζήτησης για τις μπύρες με υψηλό περιθώριο κέρδους, καθώς οι καταναλωτές έκαναν περικοπές για να περιοριορίσουν τις δαπάνες τους.

Η Heineken βλέπει «σταδιακή βελτίωση των επιχειρηματικών μας επιδόσεων, αν και κάπως πιο αργά από τις φιλοδοξίες μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Dolf van den Brink στην ανακοίνωση. «Στις μισές από τις αγορές μας, οι τάσεις του όγκου βελτιώνονται. Ομοίως, σε λίγο περισσότερες από τις μισές αγορές μας, κερδίζουμε ή διατηρούμε μερίδιο αγοράς».

Η Heineken ολοκλήρωσε τον Αύγουστο μια συμφωνία για την πώληση των περιουσιακών της στοιχείων στη Ρωσία έναντι 1 ευρώ, σε μια συμφωνία που, όπως είπε, θα οδηγούσε σε ζημία 300 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Κατοικία: Αύξηση ακόμη και πάνω από 60% στην Αθήνα, αλλά «φρένο» το επόμενο 12μηνο – Οι 3 λόγοι

Μητσοτάκης: Όλες οι γυναίκες 45 -74 ετών στο πρόγραμμα «Φώφη Γεννήματα» για τον καρκίνο του μαστού

MedCruise: Ο αντίκτυπος των γεωπολιτικών κινδύνων για την κρουαζιέρα και τα λιμάνια (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ