Συρρικνώθηκαν τα έσοδα της της Hennes & Mauritz καθώς οι καταναλωτές απέσυραν τις δαπάνες τους στα καταστήματα ρούχων H&M και αφού η αλυσίδα έκλεισε καταστήματα στη Ρωσία.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4% τους τρεις μήνες έως τον Νοέμβριο σε σταθερές τιμές συναλλάγματος, ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή 15/12, σύμφωνα με τις προσδοκίες των αναλυτών.

Η εταιρεία έχει χάσει τη δυναμική αύξησης των πωλήσεων που επέδειξε για τελευταία φορά το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους. Η επιβράδυνση αυξάνει την πίεση στην H&M να αυξήσει τις εκπτώσεις για την εκκαθάριση των αποθεμάτων, ένα πρόβλημα με το οποίο η εταιρεία παλεύει για περισσότερα από επτά χρόνια. Η H&M προειδοποίησε τον Σεπτέμβριο ότι τα έσοδα μειώθηκαν εκείνο τον μήνα λόγω της ασυνήθιστα θερμής έναρξης του φθινοπώρου στην Ευρώπη.

Οι μετοχές της H&M είχαν μικρή μεταβολή στη Στοκχόλμη.
Πέρυσι, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν από μια προσωρινή επαναλειτουργία στη Ρωσία, προτού ο λιανοπωλητής διακόψει οριστικά τις δραστηριότητές του στη χώρα. Η H&M άρχισε σταδιακά να επαναλειτουργεί στην Ουκρανία τον Νοέμβριο, αφού είχε κλείσει τις επιχειρήσεις της τον Φεβρουάριο του 2022 λόγω του πολέμου, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Εξαιρουμένων της Ρωσίας και της Λευκορωσίας, η μείωση των πωλήσεων ήταν 1%.

Η H&M ήταν ευάλωτη στον ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Inditex και η νεοσύστατη Shein, η οποία έχει αρπάξει μερίδιο αγοράς με προσφορές σε χαμηλές τιμές. Παρόλα αυτά, η μετοχή της H&M έχει ανέβει 57% φέτος, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει την κερδοφορία και να μειώσει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο αποθεμάτων.

Διαβάστε ακόμη

Στον «αέρα» 50.000 μεταβιβάσεις ακινήτων με τον ΕΝΦΙΑ να μένει στους πωλητές

Ξεκινά το «Καλάθι του Άη Βασίλη» – Ποιες αγορές αφορά

Ποιες καλύψεις μπορεί να προσφέρει ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο στον ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ