search icon

Bloomberg

Κερδίζουν $1500 ετησίως, έχοντας… παρκαρισμένα τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα!

Η τεχνολογία που συνδέει τα ηλεκτρικά οχήματα με το ηλεκτρικό δίκτυο σηματοδοτεί μια άλλη πρόκληση για πολλές επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας που ήδη αγωνίζονται για την ενσωμάτωση της αιολικής και ηλιακής ενέργειας στο σύστημα διανομής τους.

Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων κερδίζουν $1.530 το χρόνο μόνο με το να σταθμεύουν το όχημά τους και να διοχετεύουν την ηλεκτρική τους ενέργεια που δεν χρησιμοποιούν, πίσω στο δίκτυο.

Οι δοκιμές στη Δανία που πραγματοποιήθηκαν από τη Nissan Motor Co. και η μεγαλύτερη εταιρεία κοινής ωφέλειας της Ιταλίας Enel SpA έδειξαν πως οι μπαταρίες που βρίσκονται εντός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσαν να συμβάλουν στην εξισορρόπηση της προσφοράς και της ζήτησης ενέργειας σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και να παρέχουν νέα ροή εσόδων για όσους κατέχουν τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η τεχνολογία που συνδέει αυτά τα οχήματα με το ηλεκτρικό δίκτυο σηματοδοτεί μια άλλη πρόκληση για πολλές επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας που ήδη αγωνίζονται για την ενσωμάτωση της αιολικής και ηλιακής ενέργειας στο σύστημα διανομής τους. Καθώς η χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξαπλώνεται, οι διαχειριστές δικτύων θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή όταν οι αυτοκινητιστές αντλούν από το σύστημα και όταν μπορούν να εξομαλύνουν τις ροές παροχής και λήψης ενέργειας.

“Εάν αναπτύξετε “στα τυφλά” στην αγορά έναν τεράστιο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων χωρίς παράλληλο έλεγχο του τρόπου με τον οποίο οι φορτίσεις τους επηρεάζουν το ηλεκτρικό δίκτυο, ίσως δημιουργήσετε νέα προβλήματα”, δήλωσε ο Φρανσίσκο Καράντζα, διευθυντής ενεργειακών υπηρεσιών της Nissan Europe, σε μια συνέντευξή του στο Bloomberg New Energy Finance.

Ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Τόκιο έχει κάνει δοκιμές σε περισσότερα από 100 αυτοκίνητα σε ολόκληρη την Ευρώπη, μόνο οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Δανία μπορούν να κερδίσουν χρήματα με την παροχή ενέργειας πίσω στο δίκτυο. Εκεί, οι φορείς εκμετάλλευσης στόλων συγκέντρωσαν περίπου 1.300 ευρώ (1.530 δολάρια) ετησίως χρησιμοποιώντας τα αμφίδρομα σημεία φόρτισης, πρόσθεσε ο Καράντζα.

Exit mobile version