Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Davide Campari-Milano NV, Ματέα Φαντατσιότι, δηλώνει ότι θέλει να αξιοποιήσει τις «τεράστιες» δυνατότητες του δημοφιλούς ποτού Aperol , εστιάζοντας στην ανάπτυξη στην Ασία, ενώ παράλληλα συνεχίζει το κυνήγι ευκαιριών ανάπτυξης στην περιοχή καθώς και στις ΗΠΑ.

«Πιστεύω ότι τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια η Ασία θα αντιπροσωπεύει το 15% έως 20% των παγκόσμιων πωλήσεών μας», δήλωσε  στο Bloomberg κατά την πρώτη του δημόσια εμφάνιση ως επικεφαλής της εταιρείας με έδρα το Μιλάνο.

Ο Φαντατσιότι διορίστηκε στην κορυφαία θέση μετά την αποχώρηση του επί μακρόν διευθύνοντος συμβούλου Μπομπ Κούνζε Κόνσεβιτς, ο οποίος επέβλεψε περισσότερες από 20 εξαγορές κατά τη διάρκεια της θητείας του.

«Η Ασία έχει καταστεί στρατηγική προτεραιότητα για τον όμιλο το 2020», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος. «Πρώτα δώσαμε προτεραιότητα στην Ευρώπη, μετά στις ΗΠΑ, που είναι η νούμερο ένα αγορά μας, και τώρα ήρθε η ώρα για την Ασία».

Το σχέδιο στην Κίνα είναι να επικεντρωθεί αρχικά σε «πόλεις κοντά στο Χονγκ Κονγκ και με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες», είπε. Πέρυσι, η μάρκα Aperol αντιπροσώπευε το 24% των πωλήσεων του ομίλου και αυξήθηκε με τριψήφιο ποσοστό στην Κίνα και την Ινδία, σύμφωνα με μια παρουσίαση για επενδυτές. Συνολικά, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αντιπροσώπευε το 8% των πωλήσεων του ομίλου Campari.

Ο Φαντατσιότι, οποίος ηγήθηκε της επέκτασης της Campari στην Ασία ως διευθύνων σύμβουλος πριν αναλάβει την κορυφαία θέση, δήλωσε ότι οι ευκαιρίες συγχωνεύσεων και εξαγορών θα είναι επίσης το κλειδί για την επέκταση στην περιοχή καθώς και στις ΗΠΑ.

Διαβάστε ακόμη

Οι νέες αφίξεις του 2024 στην Αθηναϊκή Ριβιέρα (pics)

Αγορά ακινήτων: Συνεχίζονται οι ανοδικές τάσεις – Οι προκλήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη

Σαν σήμερα πριν 35 χρόνια ο Ανδρέας Παπανδρέου αναφωνεί το «Τσοβόλα δώσ’ τα όλα» – Το παρασκήνιο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ