Η βιομηχανία του καφέ φαίνεται πως είναι ένα βήμα πριν την δική της “Μεγάλη Ανατριχίλα”.

Οι γίγαντες του καφέ όπως η JAB και η Illy αλλά και οι μικρότερες High Brew, La Colombe και Chameleon Cold-Brew προωθούν τις κρύες εκδόσεις των καφέδων τους. Όλες λανσάρουν ολοένα και περισσότερες γεύσεις κρύου καφέ σε μπουκάλια ή κουτάκια αλουμινίου, ποντάροντας πως οι Αμερικανοί καταναλωτές θα υποδεχθούν το νέο τρόπο κατανάλωσης καφεΐνης με μεγάλη ανταπόκριση. Εταιρείες όπως Coca-Cola, Dr. Pepper και άλλοι βρίσκονται επίσης στο προσκήνιο με τα δικά τους προϊόντα. Τα Starbucks, επίσης, προσφέρουν μεγαλύτερη γκάμα κρύων καφέδων.

Οι κρύοι καφέδες σε κουτάκια ή μπουκαλάκια είναι η “φυσική” εξέλιξη και απάντηση προς ένα κοινό το οποίο έχει κορεστεί από τα Starbucks και τα λοιπά μαγαζιά του καφέ που υπάρχουν πια σε κάθε οδό. Η αγορά του στιγμιαίου, έτοιμου, συσκευασμένου σε κουτάκια καφέ επεκτείνεται πάνω από 10% από το 2011, ενώ η αξία της αναμένεται να φτάσει στα 3,6 δισ. δολάρια μέχρι το 2020.

Γι αυτό και όταν οι εταιρείες αυτές υπολογίζουν την μελλοντική πορεία της συγκεκριμένης αγοράς, καταλαβαίνουν πως οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αλλά και παγκοσμίως θα αρχίσουν να προτιμούν τους έτοιμους καφέδες, χαμηλού κόστους και καλής ποιότητας.