Στα σύνορα με την Τράπεζα της Αγγλίας, το Royal Exchange και το Mansion House, το Bank Junction είναι η «καρδιά» του City του Λονδίνου. Είναι επίσης μια τεράστια πηγή εσόδων!

Ένα σύστημα ραντάρ που σχεδιάστηκε για να «πιάνει» τα οχήματα που παραβιάζουν τους αυστηρούς περιορισμούς, επέφερε κέρδη από πρόστιμα ύψους 15,2 εκατομμυρίων λιρών (18,9 εκατομμυρίων δολαρίων) την τριετία έως το 2021, σύμφωνα με αίτημα Freedom of Information προς την City of London Corporation, το διοικητικό όργανο της περιοχής.

Η άντληση των 3,2 εκατομμυρίων λιρών το 2021 ήταν περίπου το 40% από τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στο Square Mile και το καθιστά ένα από τα πιο προσοδοφόρα σημεία κυκλοφορίας στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς οι οδηγοί αγνοούν τους περιορισμούς.

Μόνο τα λεωφορεία και οι ποδηλάτες επιτρέπεται να διασχίζουν τη διασταύρωση τις καθημερινές από τις 7 π.μ. έως τις 7 μ.μ. από το 2017. Όποιος παραβιάσει αυτούς τους περιορισμούς θα λάβει πρόστιμο 130 λίρες ή 65 λίρες εάν το ποσό καταβληθεί εντός 14 ημερών.

Με τους περισσότερους δρόμους να συγκλίνουν στο άγαλμα του Δούκα του Ουέλινγκτον πάνω σε ένα άλογο, η διασταύρωση ήταν κάποτε ένας από τους πιο δημοφιλείς δρόμους του Λονδίνου. Τώρα οι δρόμοι έχουν προειδοποιήσεις για τους περιορισμούς και προσφέρουν συμβουλές για εναλλακτικές διαδρομές. Οι μπλε πινακίδες μόνο για το λεωφορείο και το ποδήλατο εμφανίζονται εκεί που ξεκινούν οι περιορισμοί, αν και όσοι έχουν τιμωρηθεί τονίζουν ότι οι προειδοποιήσεις είναι δύσκολο να εντοπιστούν.

Η απαγόρευση στις διασταυρώσεις είναι μέρος μιας ευρύτερης τάσης που υπάρχει σε παρόμοια σταυροδρόμια σε όλο το Λονδίνο.

Ο Νιούχαμ έβγαλε 11,8 εκατομμύρια λίρες από κόμβους παρόμοιους με αυτόν της Τράπεζας πέρυσι. Ο Χάκνεϊ στο Ανατολικό Λονδίνο έβγαλε 8,79 εκατομμύρια λίρες και ο Ένφιλντ 7,58 εκατομμύρια λίρες.

Ένας εκπρόσωπος του Newham είπε ότι οι περιορισμοί της κυκλοφορίας μείωσαν το διοξείδιο του αζώτου στην περιοχή κατά 40%. Ένας εκπρόσωπος του Enfield είπε ότι πολλά από τα χρήματα δίνονται ως δωρεάν ταξιδιωτικές κάρτες για νέους και ηλικιωμένους. Το Συμβούλιο του Χάκνεϊ είπε ότι οι περιορισμοί διατήρησαν τους ανθρώπους ασφαλείς και έκαναν τους δρόμους πιο «πράσινους», προσθέτοντας ότι τα χρήματα διατίθενται σε υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της συντήρησης των δρόμων και των σχολικών μεταφορών.

Στην Bank Junction, οι ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς πίσω από τα επταψήφια έσοδα της ενδέχεται σύντομα να υποχωρήσουν καθώς το Σίτι του Λονδίνου επανεξετάζει τους περιορισμούς.

Διαβάστε ακόμα

Στην Αθήνα funds με διαθέσιμα άνω των 10 δισ. ευρώ για επενδύσεις

Τα φρέσκα γκάλοπ, οι δοσατζήδες, οι «γαμπροί» για το Milos Hotel, o γρίφος του ΟΤΕ και ο βασιλεύς της αγοράς Ι.Χ. 

Ποιες αλυσίδες επεκτείνονται τώρα στην Ελλάδα – Τα ενοίκια στις μεγάλες εμπορικές πιάτσες (γράφημα)