Η Japan Airlines διόρισε τη Μιτσούκο Τοτόρι, πρώην αεροσυνοδό και πρώην υπεύθυνη του τμήματος δισχείρισης εμπειρίας πελατών, στη θέση της προέδρου του αερομεταφορέα. Είναι μάλιστα η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει επικεφαλής της εταιρείας.

Η 59χρονη Τοτόρι, θα αναλάβει το τιμόνι της αεροπορικής τον Απρίλιο, καθώς η αεροπορική εταιρεία αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις από τη σύγκρουση της πτήσης 516 με αεροσκάφος της Ιαπωνικής Ακτοφυλακής στο αεροδρόμιο Haneda του Τόκιο.

Οι 379 επιβαίνοντες του αεροσκάφους των Japan Airlines το οποίο είχε τυλίχθεί στις φλόγες σε αεροδρόμιο του Τόκιο, διασώθηκαν όλοι ως εκ θαύματος, αλλά όπως μετέδωσαν τοπικά μέσα ενημέρωσης, τα περισσότερα από τα μέλη του αεροπλάνου της ακτοφυλακής με το οποίο συγκρούστηκε, έχασαν τη ζωή τους. Το πλήρωμα καμπίνας της αεροπορικής εταιρείας πιστώθηκε ότι έσωσε ζωές, ενεργώντας αποφασιστικά για να ανοίξουν τις πόρτες έκτακτης ανάγκης όταν το σύστημα ενδοεπικοινωνίας χάλασε.

«Έχω επικεντρωθεί στην ασφαλή λειτουργία των πτήσεων ως αεροσυνοδός και θα προσπαθήσω να το έχω κατά νου και από εδώ και στο εξής», δήλωσε η Τοτόρι σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Τόκιο. «Είμαι υπερήφανη για το πλήρωμα».

Η Τοτόρι η οποία εντάχθηκε στο δυναμικό της Japan Airlines το 1985, θα αντικαταστήσει τον Yuji Akasaka, ο οποίος θα γίνει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου μετά την αναδιάρθρωση.

Η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε νωρίτερα ότι σχεδιάζει να εγγράψει χρέωση ύψους 15 δισεκατομμυρίων γιεν (103 εκατ. δολαρίων) για την απώλεια του αεροσκάφους Airbus SE A350-900 που τυλίχθηκε στις φλόγες μετά το ατύχημα της 2ας Ιανουαρίου, προσθέτοντας ότι η απώλεια θα καλυφθεί από την ασφάλεια.

Η Japan Airlines θα πρέπει να αγοράσει ένα νέο αεροσκάφος αφού το αεροσκάφος της καταστάφηκε από τη φωτιά που ακολούθησε τη σύγκρουση, δήλωσε ο Akasaka.

Σύμφωνα με το Bloomberg, Ο αερομεταφορέας θα λάβει μέτρα για να αποφύγει την επανάληψη του περιστατικού αφού προσδιοριστεί η αιτία του ατυχήματος στο πλαίσιο της έρευνας, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, δήλωσε ο Akasaka. Αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η επικοινωνία μεταξύ ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και αεροσκαφών «παραμένει αναλογική», δημιουργώντας κινδύνους για τον κλάδο.

Η πτήση της Japan Airlines προσγειωνόταν στον ίδιο διάδρομο όπου ετοιμαζόταν να απογειωθεί το De Havilland Canada Dash 8 της Ιαπωνικής Ακτοφυλακής, προκειμένου να παραδώσει προμήθειες για τα θύματα του σεισμού που έπληξε τη βορειοδυτική Ιαπωνία μια ημέρα πριν.

Διαβάστε ακόμη 

Αλλάζουν όλα στα τεκμήρια διαβίωσης – Έρχεται επανεξέταση και «κούρεμα»

Fraport Greece: Αγγιξαν τα 34 εκατ. οι επιβάτες στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια το 2023 – Μόνη χαμένη η Μύκονος (γράφημα)

Καμπανάκι στο Νταβός για την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα: «Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές θα νιώσουν τον πόνο»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ